czwartek, 6 kwietnia 2017

Podaj dalej cz. 2

Witajcie!

Dziś zawitał do mnie listonosz z paczuszką od Ewy Gawlik :)
Same cudowności w niej znalazłam, same zobaczcie!
Paczuszkę otrzymałam w ramach zabawy Podaj dalej.









Ewuniu, dziękuję Ci bardzo za te cudowności, nie mogę się napatrzeć, woreczek pachnie obłędnie i jest piękny, biscornu - zawsze chciałam mieć swoje, no i mam! O reszcie nie wspomnę :)
Niech no tylko znajdę chwilę czasu na wyszywanki, to te cuda pójdą w ruch :)))))

Zgodnie z zasadami zabawy zapraszam kolejne dwie chętne osoby do zabawy w Podaj dalej :)
Chęć udziału proszę zostawić w komentarzu :)
Pozdrawiam!

26 komentarzy

  1. Ale piękna paczuszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prezenty dostałaś 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty otrzymałaś. Jak bym nie była zapisana do zabawy u Agnieszki to chętnie bym się zgłosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się Madziu, że zawartość paczuszki Ci się spodobała :)
    Teraz czekam na Twoje tworki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajną paczuszkę dostałaś, same cudeńka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kochana prezenciki dostałaś.. Ja już niestety nie mogę się zapisać bo już jestem u ciebie zapisana na podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chętna podjąć się zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę o maila z adresem :)

      Usuń
    2. :-))) jeszcze dzisiaj napiszę:-)))

      Usuń
  8. I ja chętnie się zgłaszam na podaj dalej u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same slicznosci dostalas

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne przydasie, woreczek cudny:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty otrzymałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ wspaniały prezent dostałaś, gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz tylko trzeba działać i zamienić te cudne drobiazgi w coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudowna zawartość przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękności jak u mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)

© Hafty Magos. Made with love by The Dutch Lady Designs.