Jakiś czas temu otrzymałam kolejne dwie paczuszki w ramach zabawy Podaj dalej.
Pierwsza z nich to prezent od Carpediem z bloga Radość tworzenia, zobaczcie, jakie cuda dostałam :) (zdjęcie pożyczyłam z bloga Carpediem)


Kolejna paczuszka przybyła do mnie od Bożeny z bloga Moje cudawianki - zdjęcie uzupełnię na dniach, bo muszę wydobyć paczuszkę z czeluści szafy :)

Zgodnie z zasadami zabawy ogłaszam "nabór" do mojej edycji Podaj dalej :) Poproszę zatem 5 osób (3 z zabawy u Carpediem i dwie u Bożeny) chętnych otrzymać ode mnie paczuszkę o zgłoszenie się w komentarzu pod tym postem. Na przygotowanie paczki mam rok od otrzymania swojej, a osoba, która zgłosi się do zabawy również musi przygotować paczkę dla co najmniej 2 osób ;)

Pozdrawiam serdecznie!

17 Komentarzy

  1. Same wspaniałości otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesyłka od Carpediem super! Zgłaszam się i ja do podaj dalej u Ciebie :) co prawda mam do przygotowania już kilka paczuszek ale liczę na to, że nie bd się spieszyć z pakowaniem :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że prędko to nie będzie, bo pierwsze lecą paczuszki z podaj dalej 1 i 2, więc na 3 i 4 przyjdzie pora później ;)
      Poproszę o maila z adresem na mojego maila (znajdziesz go w bocznym pasku) :)

      Usuń
  3. I ja się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie :)
      Poproszę raz jeszcze o maila z adresem do Ciebie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak czułam :D Podeślij mi na priv swój adres jeszcze raz, bo gdzieś posiałam ten z koperty ;)

      Usuń
  5. Piękne prezenty😊 Czy i ja mogę się zgłosić do zabawy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, zapraszam :)
      Poproszę o adres na mojego maila ;)

      Usuń
  6. Śliczne prezenty, ja już na jedne podaj dalej jestem u Ciebie zapisana, więc na kolejne się póki co nie pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ostatnie miejsce chyba na mnie czekało... zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę o maila z Twoim adresem :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny prezent dostałaś 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj nie zdazylam :(, moze innym razem :). swietna paczke otrzymalas
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajowskie prezenciory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)