poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Coś dla fanów schematów :)

Witajcie sierpniowo :)
Dziś coś dla lubiących schematy krzyżykowe :)
Ponieważ mam ich mnóstwo, zajmują większą część mojego dysku, to musiałam je gdzieś umieścić, aby nie zginęły w morzu dokumentów ;) z pomocą przyszedł mi portal gallery.ru :)
Na tej stronie można w dowolny sposób zakładać galerię zdjęć, więc skorzystałam :) Schematy z mojej strony są dostępne wyłącznie dla zalogowanych osób, więc jeśli chcecie skorzystać, to musicie się zarejestrować na powyższej stronie i korzystać do woli :) Wszystkie schematy znalazłam w sieci.

Podaję linka dla zainteresowanych: magos.gallery.ru

5 komentarzy

  1. O maaatko, jaka kolekcja i jak porządnie posortowana :) Chyba czas założyć tam konto :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam i w głowie mi się zakręciło od tych wzorów :) na spokojnie jeszcze zajrzę i pobuszuję jeśli nie masz nic przeciw, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Korzystaj do woli :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)

© Hafty Magos. Made with love by The Dutch Lady Designs.