Follow Us @pasje.magos

poniedziałek, 29 maja 2017

54. Notes z motylem

Witajcie!
Powolnymi krokami wracam do blogowego świata ;) 
Kończy się maj, a co za tym idzie - pozostał równiutki miesiąc do terminu porodu :)
Mam nadzieję, że jeszcze w tzw. "międzyczasie" uda mi się coś małego wyhaftować, bo kilka karteczek muszę wysłać ;) a poza tym zaplanowałam sobie jakiś fajny hafcik do zabrania do szpitala - wszak to w sumie przynajmniej ze 3 dni nudy, więc miło sobie wypełnić czymś czas :) 
Nie przedłużając - zapraszam na prezentację notesu z motylem, który przygotowałam w ramach mojej Majowej Wymianki dla Joasi z bloga Haftowane Historie Jasiowej Mamy - przesyłka dotarła, więc mogę zamieścić zdjęcie :) Resztę prezentów będziecie mogli zobaczyć na blogu Asi, bo ja z tego wszystkiego zapomniałam zrobić zdjęcia ;)








Ja natomiast otrzymałam przesyłkę od Zafolkowanej :) Same cudowności dla hafciarki w niej znalazłam :) Były koperty, kanwa, kryształki, wstążeczki, koronki, muliny, igły, coś słodkiego, przecudna folkowa kartka z ciepłymi słowami, puszka herbaty i coś dla mojej nienarodzonej jeszcze córci :) mam nadzieję, że niczego nie pominęłam :)

Agnieszko - serdecznie Ci dziękuję za taki wspaniały prezent, niesamowitą radość mi sprawiłaś, mam nadzieję, że teraz wszystko znajdzie swoje miejsce w moich ręcznych robótkach :)
Jeszcze raz dziękuję!


21 komentarzy:

  1. Piękny notesik :) A prezent wspaniały dostałaś!
    No to już niedługo będziesz miała maluszka w domu :) Ja na swojego muszę poczekać jeszcze 3 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, gratulacje!
      Jak dobrze liczę, to sierpień? Mój Synio z sierpnia :)

      Usuń
  2. Notesik jest cudny i będzie miał zastosowanie związane z moim blogiem ;) Cudny prezent dostałaś, a ja jeszcze raz dziękuję za mój! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny notes przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, kolorowy motylek zagościł na tym notesie :-)
    Super prezent dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny notes Madziu :) A wymianka widać, że się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent przygotowałaś i piękności dostałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny notes :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy ten notesik. prezent dostałaś super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaaa jaka ładna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzy dni nudy :D
    A notesik bardzo fajny, energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Notes z motylkiem super się prezentuje :).

    O tak, taka niespodzianka jest wymarzona dla rękodzielnika :).

    Mówisz, że po porodzie będzie Ci się nudzić przez trzy dni ... ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny motylek i świetnie dopasowany napis z literek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny notesik! A jakie piękne podarunki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny notes ze slicznym haftowanym motylkiem i piekne prezenty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne paczuszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Notesik bardzo kobiecy i delikatny. Paczucha od Agnieszki jak zawsze bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny jest ten notes

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)