Follow Us @pasje.magos

środa, 14 listopada 2018

Candy u Magos z okazji 3 urodzin bloga :)

Witajcie :)
W styczniu miną trzy lata odkąd zaistniałam w blogowym świecie i z tej okazji chciałam Was zaprosić, moje Drogie Czytelniczki, do udziału w candy z tej okazji :)

Nagrodą w candy będzie niespodzianka, w skład której wejdzie z pewnością coś haftowanego (możecie pooglądać moje dotychczasowe prace, bo na pewno będzie to coś podobnego, czyli notes, zakładka lub biscornu), przydasie oraz oczywiście słodkości.


Zasady candy są takie, że jest dla wszystkich chętnych Blogerek, które aktywnie prowadzą swoje blogi, mam tu na myśli blogi, na których pojawia się przynajmniej jeden wpis w miesiącu. Blogów wyłącznie z candy nie biorę pod uwagę. Dla chętnych bannerek powyżej do umieszczenia na blogu. Nie trzeba obserwować mojego bloga, aczkolwiek będzie mi miło, jeśli zostaniecie na dłużej. Zabawa trwa od dziś do 4.01.2019 r., kiedy to jest kolejne święto i moment przełomowy w moim życiu, bo, jak to mówią: "zmiana kodu" ;) - kończę 30 lat.

Jak już jestem w temacie okrągłych urodzin, to mam prośbę do Was, oczywiście jest to dla chętnych osób. Zawsze chciałam dostać kartki urodzinowe w ilości większej niż jedna, czy dwie, które zawsze od cioć i babć dostawałam, a nigdy nie było ku temu okazji. Czy znajdą się dobre dusze, które zechcą mi zrobić prezent na tą moją okrągłą rocznicę i uszczęśliwią mnie przysłaniem kartki urodzinowej? :) Dla chętnych podam oczywiście adres :)

Życzę wszystkim powodzenia i dziękuję, że zaglądacie tutaj, choć mało mnie tu ostatnio, ale praca, dwójka dzieci i domowe obowiązki często biorą górę :)


66 komentarzy:

  1. Przed oczami stanął mi twój notes z tulipanami i żonkilami... I już przepadłam, i zapisuję się. Gratuluję rocznicy - niech ich będzie jak najwięcej.:) Co do kartki - mój adres mailowy znasz. Czekam na adresik.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością zapiszę się na Twoją rocznicową zabawę:) I z równie wielką przyjemnością Wyślę do Ciebie karteczkę urodzinową.
    Mój adres mailowy to hgagata77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie, a kartkę też wyślę (adres mam).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu...to ja na początek składam Ci serdeczne życzenia rocznicowe:)
    Życzę jeszcze wielu,wielu kolejnych wyjątkowo twórczych:))
    I ja z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy a jeszcze z większą przygotuję dla ciebie urodzinową kartkę:))
    Mój email: xgalaktyka@gazeta.pl
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje prace! Jestem szczęśliwą posiadaczką cudownego notesu, który wyszedł spod Twoich pracowito-twórczych rączek :)
    Z chęcią wezmę udział w candy i z wielką przyjemnością stworzę dla Ciebie karteczkę urodzinową :)
    Adresik mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja grzecznie ustawiam się w kolejce i biorę udział w zabawie.:)
    Chętnie też wyślę Ci Madziu karteczkę, poproszę o Twój adres. Mój e-mail: zacisze.lenki@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu gratulacje z okazji rocznicy. Życzę wielu inspiracji i kolejnych pięknych lat w blogosferze.

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  7. Kochana mnie w przyszłym roku też czeka zmiana kodu, ale na kolejną niż Twoja cyferkę... Już mnie to lekko przeraża... Mam nadzieję, że nie zapomnę przygotować dla Ciebie kartki a w candy chętnie wezmę udział... No i gratuluję rocznicy blogowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja adres mam, więc kartkę postaram się wysłać,co by listonosz miał co dźwigać ;) a ja myślałam, że jesteś w tym świecie bloga dłużej... Patrz jak ten czas leci!! Grzecznie ustawiam się w kolejce po słodkości. Pokrywam banerek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeski błąd, źle policzyłam, w przyszłym roku już będą 3 lata :D

      Usuń
  9. Madziu chetnie wysle Ci karteczke wiec poprosze o adres na baran.agata@vp.pl i chetnie wezme udział w zabawie, podwójne sto lat !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział w zabawie. Kartka też do Ciebie poleci mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje z okazji blogowych urodzin! Wielu dalszych inspiracji Ci życzę! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje z okazji urodzin bloga i zyczę wielu rocznic i duzo weny twórczej :) Z chęcią wezmę udział w candy i z wielką przyjemnością stworzę dla Ciebie karteczkę urodzinową proszę o adresik wanda.borys@wp.pl :) dziękuję za udział w mojej zabawie-Candy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15 listopada

    Witam jestem tu nowa mimo to lubię wysyłać karteczki jak je też dostawać.
    Z chęcią też prześlę karteczkę dla Ciebie urodzinową.
    Poproszę o adres na e-maila: ami.world.87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Madziu pięknej rocznicy!życzę Ci nieustającej weny i wielu takich rocznic! ustawiam się w kolejce , karteczkę też wyślę i poproszę o adres: barbaraniezgoda3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 3 lat blogowania i życzę wielu kolejnych, ustawiam się w kolejce. Z przyjemnością wyślę ci karteczkę, proszę o adres na mail: bozenka4312@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!!! :) Życzę wielu kolejnych lat twórczej działalności ;)
    Twój adres mam - karteczka poleci ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę. Gratuluję kolejnej rocznicy i kolejnych sukcesów życzę. A że sama prowadzę bloga od 7 lat (interesuję się scrapbookingiem) to też organizuję Candy rocznicowe na który Ciebie i wszystkich Cię odwiedzających serdecznie zapraszam. Moje przydasie mogą się zawsze przydać, nawet Tobie :)
    Również z chęcią zrobię dla Ciebie karteczkę :) Napisz mi swój adres i datę urodzin (bo przez 3 tyg mnie nie będzie) żebym ją zrobiła wcześniej. I jaki kolor najbardziej lubisz?

    Z chęcią wezmę udział w Twoim Candy - banerek na pasku bocznym, również obserwuję :) ale również i Ciebie zapraszam do siebie:
    https://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html
    Pozdrawiam i do usłyszenia na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja życzę z okazji urodzin bloga dalszych wpisów z pięknymi rzeczami, a z okazji zbliżającej się rocznicy życzę hucznego obchodzenia. Banerek już u mnie na blogu https://haftkrzyzykowykseni.blogspot.com/. Dołączam do zabawy. Z wielką przyjemnościa wyślę karteczkę urodzinową, a adres poproszę na xeona@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu wszystkiego najlepszego z okazji 3 latek blogowania, życzę kolejnych twórczych lat. Z przyjemnością zrobię dla Ciebie karteczkę. Mój e-mail: Hafty.viola@gmail.com. Oczywiście zapisuje się na Candy. Banerek wrzucę jutro na stronkę.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. 100 lat, 100 lat - dla Ciebie i dla bloga.
    Chętnie wezmę udział w Twoim candy i z wielką przyjemnością wyślę karteczkę urodzinową, poproszę zatem o adresik (tym bardziej, że wyraziłaś chęć otrzymania ode mnie kartki świątecznej i nie odpowiedziałaś na mojego maila z prośbą o adres)
    Pozdrawiam. Ola
    a.zurek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również chętnie ustawię się w kolejce:) Gratuluję rocznicy i nie będę się wyłamywać..z przyjemnością przygotuję dla Ciebie karteczkę. Proszę o adres na maila: j.bialy.o2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego Najlepszego i gratulacje z okazji 3 lat ;)
    Chętnie zapisze się na Twoje Candy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bajecznie,gratuluję ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamiętam jak przeżywałam 30, a tu niedługo będzie 40 ...
    Jakbym zapomniała, to już Ci życzę wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń, dużo zdrówka oraz doby z gumy żebyś miała czas na wszelkie robótki ręczne :).

    Gratuluję też 3 latek blogowania i życzę kolejnych :).

    Do zabawy oczywiście chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję trzeciego roczku :) Uwielbiam niespodzianki, więc bardzo chętnie zapisuję się na Twoją zabawę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna rocznica i będzie co świętować :-). U mnie też w przyszłym roku zmiana cyferki na początku ale o tej cyfrze to ja nie wspomnę nawet. Po cukierasy zapisuję się a karteczkę chętnie wyślę. Oto mój adres mailowy na który możesz podać adres do wysyłki: machala@onet.eu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Składam serdeczne życzenia z okazji Twoich urodzin i urodzin bloga :) Zapisuję się oczywiście na Twoją zabawę i czekam na adres w sprawie karteczki :)
    mariola.jagusiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, dalszych sukcesów w rękodziele :) i rozwijania się w tej dziedzinie, oraz zdrowia! A ja grzecznie staję w kolejce banerek na http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam Cię, Madziu. Oczywiście i ja składam najlepsze życzenia urodzinowe: szczęścia, powodzenia, wciąż niegasnącej weny i niekończącej się radości z tworzenia :-).
    Z przyjemnością prześlę Ci kartkę urodzinową, proszę o adres na monikowe.pasje@gmail.com
    Chętnie zapisuję się do Twojej urodzinowej zabawy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, a życzenia urodzinowe chętnie prześlę pocztą w postaci kartki. Proszę o adres lenkanapoddaszu@gmail.com
    Zapisuję się do urodzinowej zabawy i niecierpliwie czekam na wyniki głosowania 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  31. Sto lat ! Zarówno w blogowaniu jak i w prywatnym życiu :))
    Zapisuję się do zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. 3 i 30 dwie wspaniałe rocznice do świętowania! Życzę Ci Kochana Magos udanego blogowania, wspaniałych pomysłów, wen, obyś dlugo pokazywał nam co ci w duszy gra :) w zdrowiu i radości nieustannie. Bardzo będzie mi miło wysłać ci kartkę urodzinową mój adres do kontaktu bypstro@wp.pl
    pozdrawiam gorąco Small Megi

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tej okazji iż tego samego dnia obchodzimy urodziny to zapisuję się do zabawy. U mnie też tego dnia nastąpi zmiana czołówki tylko niestety na 4.

    OdpowiedzUsuń
  34. Madziu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Twojego bloga :)). A ponieważ dopiero co trafiłam do Ciebie więc tylko pokibicuje dziewczynom :)). Ale chętnie zajrzę częściej :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Magda gratuluję 3 lat blogowania i życzę minimum drugie tyle :) prawie przeoczyłam candy ale jeszcze zdążę zgłosić chęć zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego dobrego zarówno z okazji dzisiejszych urodzin jak i urodzin bloga! karteczka mam nadzieję dotarła już:) przyłączam się do zabawy tak na koniec, ale może jednak i do mnie się jakieś szczęście w nowym roju uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)