Follow Us @pasje.magos

wtorek, 27 listopada 2018

Notatnik z inicjałem po raz kolejny

Witajcie :)
Po raz kolejny spod moich rąk wyszedł notatnik z inicjałem.
Tym razem nie jestem zbytnio zadowolona z efektu, a wszystko przez przebijającą okładkę notatnika i wymiętą kanwę :(
Cóż... mądry Polak po szkodzie, jak to mówią. Następnym razem zwrócę uwagę i na takie detale, bo one jednak mają ogromne znaczenie...

Haftowałam dwiema nitkami mixu mulin na kanwie 16ct w kolorze kości słoniowej.
Całość dopełniła delikatna koronkowa taśma oraz srebrna wstążka.

Zapraszam na zdjęcia :)

P.S. Przypominam również o zapisach do mojego Candy z okazji 3 urodzin bloga. Szczegóły TUTAJ :)








Pracę zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie 


Pozdrawiam! :)

22 komentarze:

  1. Piękny notatnik Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny notatnik.:) Madziu poproszę o Twój adres. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję raz jeszcze :)śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ozdobiony notatnik w romantycznym stylu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny notatnik i przepiękny hafcik do niego wybrałaś:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześwitującej okładki nie widzę :) a zgniecienia też mają swój urok, mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny jest! Ja żadnych defektów nie widzę..

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten monogram z róża i super wygląda na tym notesiku. . Masz może wzór na cały alfabet?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny notatnik, ja te literki uwielbiam na kartach urodzinowych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda mimo tych małych wad, w sumie nie zwróciłabym na to uwagi gdybyś nie napisała. I podoba mi się ta przeciągnięta tasiemka, fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wychodzą Ci te notesy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne są te Twoje notatniki:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała praca. Ja też nie dostrzegłam wspomnianych przez Ciebie defektów... ;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)