Follow Us @pasje.magos

środa, 28 listopada 2018

Hurtowe "Podaj Dalej" :)

W ostatnim czasie dotarły do mnie aż 3 przesyłki w ramach zabawy "Podaj dalej", a ponieważ już "obrobiłam się" w miarę z moimi przesyłkami w ramach tej zabawy, to mogę zaprosić kolejne chętne osoby :)

Pierwsza przesyłka z cudną zawartością od Ani Iwańskiej 


 

Druga z podarunkami od Au-une



A ostatnia dotarła paczka od Zafolkowanej 



Jak widać, folklor wziął górę ;)

W następnym poście pokażę, co ja wysłałam w kontynuacji zabawy, jedna przesyłka już dotarła, a druga poszła w świat, czekam na wiadomość zwrotną :) Kolejne czekają na swoją kolej do wysyłki :)

To teraz pora na kontynuację - zapraszam 6 chętnych osób do dalszej zabawy. Na wysłanie paczki mam rok, a później osoba, która otrzyma ode mnie paczkę kontynuuje zabawę u siebie.
To co? Znajdą się chętni?


16 komentarzy:

  1. Ja chętnie się zapiszę, bo do tej pory brałam udział tylko w jednej takiej zabawie, więc chyba już czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne paczuszki dostałaś :-) Ja na ten moment pasuje , więc życzę Wam udanej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A co tam, to i ja odpisuję się :)
    Cudnosci dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie się przyłączę:)) Piękne prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne upominki! I to jeszcze przysłane idealnie przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to i ja się przyłączę do zabawy:) Dostałaś super prezenty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne rzeczy dostałaś, w sam raz na wcześniejsze Mikołajki :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne prezenty dostałaś. Faktycznie hurtowe podaj dalej hihi.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)