Follow Us @pasje.magos

poniedziałek, 19 czerwca 2017

57. Słoneczniki - odsłona 1

Wyciągnęłam z czeluści szafy moje UFOki, muszę się z nimi zacząć rozprawiać, bo się piętrzą, a ja już mam ochotę na coś nowego 😉
Na pierwszy ogień poszły słoneczniki - zaczęte dawno temu, teraz mam ambitny plan je dokończyć 😊


Haftuję na beżowej Aidzie 16ct dwoma pasmami muliny Ariadna i DMC.
Teraz już zrobiłabym inaczej, ale niech zostanie, tak, jak było zaczęte.
Ponieważ pozbywam się palety Ariadny, to wszędzie staram się ją wcisnąć, a tych kolorów, których mi brakuje, zastępuję DMC 😊 nie wiem, na ile korzystne okaże się to w praktyce, zobaczymy 😏

Jakbym haftowała ten obraz od podstaw, to przede wszystkim wzięłabym jeszcze drobniejszą kanwę, a już na pewno nie haftowałabym dwiema nitkami, tylko jedną 👌

Niemniej jednak haft trzeba dokończyć i tego się trzymam 😄

Na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:





Z tej serii jest jeszcze bukiet z moimi ukochanymi makami, ale chyba go sobie daruję, jakoś przestały mi się podobać obrazki bez konturów 😅

P.S.
Odświeżyłam trochę wizerunek bloga, tamten mi się już znudził, mam nadzieję, że ta zmiana wyszła na dobre 😎

38 komentarzy:

  1. Nieznany mi wzór, ale kwiaty wychodzą pięknie. Tak więc nie przejmuj się podwójną nitką, po wypraniu, wyprasowaniu, naciągnięciu w ramce, będzie ślicznie :)
    Odświeżony blog na lato - idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów violu! :)

      Usuń
  2. Ciężko wracać do porzuconych haftów, ale fajnie że się zdecydowałaś. A blog w nowej odsłonie jest równie miły dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację - zaczęte, trzeba skończyć:) Trzymam kciuki za szybkie postępy i wytrwałość. A słoneczniki letnią porą miło się będzie xxx. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy starczy mi czasu na krzyżykowanie, mam nadzieję, że tak :)

      Usuń
  4. Piękny obraz. Jestem ciekawa końcowego efektu! Co do bloga, to poprzednio wyglądał ładnie, ale teraz jakoś bardziej mi się podoba, chyba jest czytelniejszy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten wzór :) Twoje słoneczniki po wyszyciu będą prezentować się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiadają się piękne słoneczniki. Moje ufoki też wyją w szafie z prośbą o dokończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje to dobry czas na ich skończenie :)

      Usuń
  7. Uwielbiam słoneczniki, a Twoje bardzo mnie intrygują. Będę kibicować w wyszywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za dokończenie ufoka :) W pewien sposób wrócisz do przeszłości ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem haft wygląda obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, jak będzie finał, może faktycznie taki będzie :)

      Usuń
  10. Śliczne będą słoneczniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobra zmiana w wyglądzie. Lepiej się go przegląda. Przypomniałaś mi, że mam kilka nieskończonych haftów w szufladzie. Będę musiała je przejrzeć i wybrać te, które mogę najszybciej skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      A ja będę kibicować Twoim UFOkom :)

      Usuń
  12. Miłego krzyżykowania :)Będzie piękny, letni bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To Ci już nie dużo zostało:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie znów leży, wzięłam się za coś innego 😉

      Usuń
  14. Wspaniały haft, letni haft :)
    Jak dla mnie słoneczniki, to jedne z najpiękniejszych kwiatów:)
    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś specjalnie za nimi nie przepadam, ale na tym obrazku mi się akurat podobają 😊

      Usuń
  15. Powodzenia w ukończeniu haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. trzymam kciuki za udany finał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trudna sprawa z tymi powrotami do haftów - zawsze człowiek z perspektywy czasu zrobiłby coś inaczej. Ale! Słoneczniki piękne będą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słoneczniki przyciągają szczęście, dobrobyt i radość! Tylko więcej takich w domu. Piękne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. oj znam doskonale ten ból kiedy po powrocie do UFOKa najchętniej zaczęłoby się od nowa i zupełnie inaczej... a Twoje słoneczniki będą piękne

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny wzór, powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)