wtorek, 18 lipca 2017

Podaj dalej cz. 5

Witajcie!
Właśnie odebrałam przesyłkę od listonosza :) paczuszka nadeszła od Doroty z bloga Mój haft - moja pasja
Zobaczcie, jakie cudowności dostałam :) Znalazło się też coś dla Izy - Dorotko, dziękuję Ci bardzo za przemiłą niespodziankę :)



Zgodnie z zasadami zabawy zapraszam dwie chętne osoby o pozostawienie komentarza, jeśli chcą wziąć udział w zabawie :)
Na przygotowanie paczuszki mam rok od dnia dzisiejszego.

Pozdrawiam słonecznie!
Dzieci śpią, idę wypić herbatkę ;)

15 komentarzy

  1. Świetne prezenty :) wprawdzie biorę udział już w jednym podaj dalej ale chetnie bym się zgłosiła do Ciebie do zabawy :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę o Twój adres na maila :)

      Usuń
  2. Piękne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty zostały do Ciebie wysłane :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę kochana że prezenty Tobie się podobają.. Chciałam kupić małej jakieś ubranko.. Ale stwierdziłam że jednak coś praktycznego kupię..;) A co do podaj dalej hehe bym się u Ciebie zapisała ale nie mogę bo jestem zapisana..;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty dostałaś od Dorotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna zawartość paczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paczuszke otrzymalas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent dotarł do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent dostałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent. Chętnie zapiszę się do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)

© Hafty Magos. Made with love by The Dutch Lady Designs.