Follow Us @pasje.magos

poniedziałek, 11 września 2017

61. Pamiątka ślubna - odsłona pierwsza

Witajcie!
Dawno mnie tu nie było, oj dawno... ale w kwestii haftów ciągle coś się dzieje, tylko jakoś czasu brak na pisanie postów, chyba muszę napisać sobie kilka na zapas :)

Dziś przychodzę do Was z pierwszą odsłoną ślubnej pamiątki, która powstaje na ślub brata ciotecznego mojego Małża. Wesele w październiku, a więc najwyższa pora na ogarnięcie tematu :)

Z racji tego, że po raz kolejny jestem na urlopie u Rodziców, to mogę podgonić wszystkie hafciarskie sprawy, bo wnuki mają świetną opiekę :)

Nie przedłużając, zapraszam na pierwszą odsłonę pamiątki ślubnej.
Wyszywana na opalizującej kanwie 18 ct jedną nitką muliny.
Póki co jestem zachwycona, a haft nie ma jeszcze konturów, więc co to będzie, jak już będą? :)







29 komentarzy:

  1. Będzie przepiękna pamiątka! pozdrawiam najcieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się cudna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już zapowiada się pięknie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hafcik się zapowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie super!!! Jeszcze raz chciałam podziękować za linka do aukcji z nożyczkami, są już u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że ci się wspaniale wyszywa. Na pewno będzie piękna pamiątka.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Madziu! To będzie cudna pamiątka, sama chciałabym taką dostać ;) I wiesz co, uwielbiam Twoje krzyżyki, są idealnie równiutkie! Ja takich nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie piękna pamiątka :) Ja swoje posty piszę zawsze na zapas jak mam wolną chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wychodzi i masz prawo być zachwyconą tą pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna buzia Panny Młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie przepiękny haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ pięknie! Z niecierpliwością czekam na kolejne odsłony! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie się zapowiada:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie wygląda i bez konturów bardzo ładnie! nowożeńcy będą mieć piękną pamiątkę :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Już teraz zapowiada się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się naprawdę wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. będzie wspaniała!
    Twoje krzyżyki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się na przepiękna pamiątkę =)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie się zapowiada, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie piękne pamiątki to wyjątkowy prezent ślubny:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę pięknie się zapowiada!:) te kolory są boskie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)