Follow Us @pasje.magos

poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Podsumowanie wyzwań marcowych - wpis hurtowy ;)

Witajcie :)
Przepraszam, że tak późno ten post, ale ciągle coś :)
Dziś będzie hurtowo, długo i zdjęciowo.
Pora na podsumowanie wszystkich wyzwań w marcowych zabawach.




Zaczynamy od Cyklicznego Kartkowania.
W marcu kartki miały dotyczyć kobiecości i wiosny.
Oto prace dziewcząt:

AGNIESZKA R. 



EWA STANIEC-JANUSZEK




MADZIA B



MARIA S.



CZARNA DAMA



PASJE VIOLI


PROMYK



AGATA BARAN


AU-UNE


BASIA PAWLAK


EWA GAWLIK


KATARZYNA G. 


KSENIA


Dziewczyny się postarały :) 
Piękne prace :)
Dziękujemy Wam za udział w naszym marcowym wyzwaniu :)

*********************************************************************************

Teraz pora na zakładki :)
Tematem marca były Francuskie klimaty
Oto prace dziewczyn:

ANIA IWAŃSKA


ANULA



AU-UNE


CZARNA DAMA


MAGIA ZDOBIENIA


MARYCHNA Z


MIROSEK


TRZECI POKÓJ


VIOLKA


Dziewczyny, piękne prace :)
Czekam już niecierpliwie na kwietniowe :)

*****************************************************************************
I ostatnia zabawa :)
Wielkanocne karkowanie - przeszło moje najśmielsze oczekiwania :)
Tematem marca był zając z jajkiem.
Myślałam, że będzie mało prac, a powstało ich aż 20 :)
Dziękuję wszystkim Paniom za udział :)
Czekam już na Wasze piękne kwietniowe koszyczki :)

ELŻUSIA



AGATA BARAN


AGNIESZKA R.


ANIA KLIMKIEWICZ


ANIA IWAŃSKA


ANULA


BASIA NIEZGODA


BASIA PAWLAK


BEVA


CHRANNA


CZARNA DAMA


EWA GAWLIK



IWONA


JUSTITI


KGOSIA


MARIOLA


MAŁE-NIESPODZIANKI


MARYLA


PROMYK


ZOFIKO


 Dziewczyny, piękne prace :)
Dziękuję Wszystkim razem i każdej z osobna za udział :)

W kwestii podsumowania - bardzo proszę osoby robiące więcej, niż jedną kartkę o kolaż zbiorczy do podsumowania :)

Cykliczne Kartkowanie - tradycyjnie, jak co miesiąc głosujecie na najładniejszą kartkę marca, głosować może każdy, nawet, jeśli nie robił kartki na wyzwanie ;) głosy przyjmujemy na maila kartkowanie2018@wp.pl do 16.04 (jeśli dana Autorka wykonała obie kartki, to proszę w mailu o zaznaczenie, na którą konkretnie kartkę głosujecie)

Zakładkowy Zawrót Głowy - tradycyjnie, głosujecie na najładniejszą zakładkę miesiąca :) czekam na Wasze maile hafty.magos@gmail.com do 16.04

Dziękuję za uwagę, mam nadzieję, że dotrwałyście do końca ;)

P.S.
I jeszcze pytanie - wolicie zbiorcze podsumowania wszystkich zabaw, czy każdą w osobnym poście?


21 komentarzy:

  1. Wszystkie prace zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu świetne prace powstały w e wszystkich zabawach. DZzękuję za organizacje i czas jaki poświęcasz na ich prowadzenie.
    Jak dla mnie spoko może być jedno podsumowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny pokaz pięknych prac.:) Jeżeli ci tak wygodniej, może być jedno podsumowanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny spisały się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja gapa nie podpiełam żabki trudno:)
    śliczne wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż miło popatrzeć na tyle pięknych prac zawartych w jednym poście :)
    Jak dla mnie super rozwiązanie takie zbiorowe podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrom pięknych prac :) Jak dla mnie może być jeden post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem, ileż pięknych prac, nie można się napatrzeć. Najbardziej spodobała mi się kartka z króliczkiem, czy zajączkiem na początku postu, przeuroczy jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudne prace, wspaniałe inspiracje :)
    A podsumowanie jak dla mnie może być zbiorcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne prace jak najbardziej moze byc jedno zbiorcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorowe prace :) A moja żaba nie zakfalikowała się do zabawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś jej nie widzę dlatego pytam.

      Usuń
    2. Jeśli nie była podpięta do żabki, to nie, dodawałam tylko prace zalinkowane

      Usuń
    3. rozumiem, pamiętam że starałam się podpiąć do żabki, no trudno widocznie coś poszło nie tak.

      Usuń
  12. Powstało wiele ślicznych prac :) Oczywiście, że może być jeden zbiorczy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Galeria przepięknych i różnorodnych prac!
    A podsumowania rób tak, jak Ci wygodniej - to przecież bardzo pracochłonne.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie tez moze byc jedno podsumowanie a prace swietne !!! Te z Francja najpiękniejsze !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne prace powstały na zabawy! zbiorczo może być:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne prace! :)
    Może być jeden zbiorczy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie też możesz robić jeden zbiorczy post, piękne prace powstały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)