Follow Us @pasje.magos

wtorek, 11 września 2018

Podsumowanie sierpniowych zabaw

Witajcie,
z opóźnieniem zamieszczam prace dziewczyn przygotowane na Zakładkowy Zawrót Głowy i Wielkanocne Kartkowanie.
W sierpniu tematami były:


Na początek zakładki Dziewczyn:

Ania Iwańska

Anula


Au-une


justiti


Kramik Magdy


violka


I wielkanocne kartki w wykonaniu Dziewczyn:

Agata Baran


Agnieszka R.


Ania Iwańska


Basia Pawlak


Beva


Elunia


Ewa Gawlik


Iwona


Kgosia


Mariola


Maryla


małe-niespodzianki


Promyk


Wszystkim Dziewczynom bardzo dziękuję za udział w kolejnym wyzwaniu. 
Jak zawsze spisałyście się na medal :)

Powoli kończą mi się pomysły na tematykę kartek wielkanocnych, mam zatem pytanie, 
co w dalszej kolejności chcecie mieć określone? 
Kolory, kształty, dodatkowe elementy, a może wolicie mapki do kartek?

Pozdrawiam wrześniowo :)

10 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są przepiękne :) Osobiście lubię robić kartki według mapek, więc mogłyby być mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki!
    Uwielbiam takie DIY!
    Są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka Violi i kartka Marioli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka Violi i kartka Marioli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna galeria, Madziu co tam wymyślisz będzie dobrze :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszytskie prace piękne :)
    Obstawiam mapki do kartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeszcze kilka pomysłów na tematy. Przejrzałam wzory, które sobie zapisałam i wymyśliłam takie tematy: krzyż, wypieki, rodzina (np. kurek, zajączków), kościół, kwiaty, żonkile, z kokardkami, kraszanki, na ludowo, mega kolorowo, rozbita skorupka (czyli wykluwanie się kurczaczka albo... innego zwierzaczka), gąski.

    OdpowiedzUsuń
  8. O prosze ile pomyslow od Bevy....mnie obojetnie:) a prace Dziewczyn swietne, szczegolnie te krzyzykowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace dziewczyn w tym wpisie są fantastyczne.

    Mnie zawsze ciekawią interpretacje mapek do kartek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)