Follow Us @pasje.magos

wtorek, 3 lipca 2018

Wakacyjne haftowanie, cz.1

Witajcie wakacyjnie!
Wreszcie upragniony URLOP :)
Pomimo tego, że nie pracuję, a wychowuję dzieci (chociaż w sumie, to też praca, co nie?), to cierpię na chroniczny brak czasu i zmęczenie materiału.
Od końca czerwca jestem na wakacjach u moich Rodziców, dzięki czemu mogę w pełni korzystać z wolnych chwil i poświęcić je na hafty :) Uwierzycie, że zabrałam ze sobą wszystkie kanwy, wszystkie pudełka z mulinami i cały segregator wzorów? ;) Zajęły mi całą walizkę :D

Do rzeczy :)
Jak lato, to i letni hafcik na tapecie :)
Postawiłam tym razem na moje ukochane maki i chabry, nie mogę się doczekać końca :)
Kanwa Aida 18ct w kolorze naturalnego lnu, haft wykonuję dwoma pasemkami muliny zamiennika DMC według palety dołączonej do wzoru.

Ten haft będzie ozdobą jednego z prezentów w moim Candy :)





P.S. Zapraszam oczywiście do udziału w Candy, zapisy nadal trwają :)


P.S. 2 jutro pojawią się wytyczne do zabaw na lipiec :)
P.S. 3 Mam ochotę zorganizować jakąś fajną wymiankę, narazie przesypiam się z tematem :) Czy znalazłyby się jakieś chętne osoby? A jeśli tak, to miałaby być to podobna wymianka do poprzedniej, czy jakiś inny temat? Chętnie poczytam Wasze opinie :)

11 komentarzy:

  1. Jak to nie pracujesz !! Wychowywanie dzieci to jest pełnoetatowa praca !!
    Śliczny hafcik , a wymianki zawsze są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beata napisała dokładnie to co pomyślałam, gdy zaczęłam czytać Twój wpis - i doskonale wiem o czym mówię, bo kiedyś sama zrezygnowałam z pracy zawodowej, żeby zająć się wychowaniem dzieci, ale przynajmniej wiem co sobie wychowałam :)
    Hafcik śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik uroczy a co do wymianki to moze zwiazana z wakacjami np morska lub cos w tym stylu:-) Pozdrawiam i udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jestem zdania że wychowywanie dzieci i zajmowanie się domem to pełnoetatowa (i niedoceniana przez niezwiązanych z tematem) praca! ależ z Ciebie pasjonatka, skoro cała walizka haftowych przyborów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft.:) Życzę Ci Madziu miłego wypoczynku.:) Oj zaskoczyłaś mnie ilością zabranych przydasi. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu cudowny jest ten hafcik, a ja czekam z niecierpliwością na lipcowe tematy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny letni hafcik. Miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hafcik. Z taką walizką na pewno urlop będzie udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)