Follow Us @pasje.magos

niedziela, 8 października 2017

67. SAL SODA u Magos :)

Zapraszam do wspólnego haftowania wzoru SODA!

Większości podobają się dziewczynki, więc to je będziemy haftować :)

Wielkość haftu: 331 x 100 krzyżyków
Wielkość na kanwie 14ct: 61 x 18,5 cm




Zasady SALu:
1. Zapisy do zabawy przyjmuję do końca października. Za pomocą żabki linkujecie swojego bloga, żebym wiedziała, ile osób jest chętnych :)
2. Wyszywanie zaczniemy od 1.11.
3. Postępy w pracach pokazujemy co miesiąc (zmiana z 2 tygodni na życzenie kilku z Was ;) ), pierwszego dnia danego miesiąca. Oczywiście dopuszczam wszelkie opóźnienia, nikt nikomu głowy za to nie urwie :)
4. Materiał oraz kolorystyka dowolna :) Wyszywacie jak chcecie - w całości, albo pojedyncze elementy, które potem wykorzystacie np. na kartki, albo w inny sposób :)
5. Nie ustalam żadnej daty zakończenia, każdy wyszywa w dogodnym dla siebie tempie, to zabawa, a nie wyścigi :) (sama mam dwójkę dzieci, przy których nie zawsze mam chwilę czasu na wyszywanki :))
6. Wzór wybranego obrazka przekażę Wam w ostatnich dniach października.
7. Bannerek, który będziecie mogły umieścić na swoich blogach :)



72 komentarze:

  1. chyba sie przed chwilką zapisałam ale cos zniknęło...2 obrazek jest mega/a w planach mam kilka dziewuszek Sody jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jak się cieszę, że organizujesz SAL! Przez ostatni rok obserwowałam postępy naszych blogowych koleżanek w różnych SALach i zapragnęłam wziąć w jakimś udział 😊 Oba wzory są super, ale pierwszy to mój faworyt 😍 Pozdrawiam i czekam na wynik głosowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do zabawy. Chciałabym wyszyć obrazek z dziewczynkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się zdecydowałaś na udział :)

      Usuń
  4. Jej te dziewczynki są przecudne! W szczególności różyczka i piwonia :) A jak duże są te obrazki? Muszę przyjrzeć zapasy miliony i dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dopisałam wielkość obrazków w poście :)

      Usuń
  5. Jeśli wygrają dziewczynki to również przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te wzorki,ale oczy już nie te,kiedyś dużo haftowałam,teraz sporadycznie :) ale będę kibicować :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczynki są cudne! Zastanawiam się, bo nie ma żadnych terminów to może udałoby się mi go wyszyć... hm... kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że wybrałaś dziewczynki... na ten pierwszy może bym się skusiła... ten odpada....

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze miałam nadzieję, że może te misie i ciasteczka wygrają :( Na jakiś wzorek od SoDa mam od jakiegoś czas ochotę, ale muszę mieć plan na zagospodarowanie hafciku. Ja mało dziewczęca jestem niestety, dziewczynek w otoczeniu małych nie mam, nie byłoby co zrobić z gotową pracą. Pozostaje mi kibicować i podglądać jak wam idzie. Powodzenia dziewczyny!!
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może dołączysz do salu ciasteczkowego? Też soda:)

      http://iskierka71.blogspot.com/2017/09/sal-cookie-time-organizacyjnie.html

      Usuń
    2. Margonitko, to nie mój ostatni SAL, może ciasteczka będą kolejne ;)

      Usuń
    3. Będę czuwać :))) Sylwia dzięki za podpowiedź, zapisałam się od razu :))
      margoinitka.pl

      Usuń
  10. Ze wszystkich wzorów, które pokazałaś ten podoba mi się najbardziej. Póki co nie deklaruję mojego udziału w zabawie. Muszę się jeszcze zastanowić czy znajdę czas na kolejny SAL. Na pewno nie publikowałabym postępów co dwa tygodnie. Dla mnie to zdecydowanie za często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, termin został zmieniony na miesięczne odsłony, może jednak się skusisz, jak znajdziesz czas? Zapraszam :)

      Usuń
    2. Nie powiem, strasznie podoba mi się ten wzór, ale jeszcze się zastanowię :)

      Usuń
    3. A co tam! Zapisuję się :D
      Mam tylko jedną prośbę. Mogłabyś mi podesłać na maila samą rozpiskę kolorów? W przyszłym tygodniu będę robić hafciarskie zakupy i dokupiłabym tą mulinę, której mi brakuje :)

      Usuń
    4. Hurrraaaaa! :)
      Jasne, wyślę :)

      Usuń
  11. Prześliczne te dziewczynki, chętnie będę Wam kibicowała w haftowaniu:). Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny obrazek, będę kibicować wyszywającym, ja niestety nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jaki był ten drugi obrazek, bo chyba coś przegapiłam? Wzorki SODA uwielbiam, ale ten musiałabym haftować do szuflady ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chętnie spróbuję, ale nie umiem przypiąć banerku na bloga:( help me

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś :)
      Jesli chcesz wstawić obrazek na bloga, to musisz wejść w gadżety->obrazek->wkleić link z odnośnikiem do tego posta->wkleić obrazek z komputera, albo skopiować jego adres i gotowe :)

      Usuń
    2. Wejdę w domku i pogrzebię😊 jak zrobię dam znać

      Usuń
    3. Banerek już na blogu😉

      Usuń
  15. Coo?!?!? Kolejna zabawa? I chyba coś mnie ominęło, w sensie że nie widziałam, żadnych decyzji, a wspominasz, że były jakieś dwa wzory do wyboru. Tak czy siak, bawcie się dobrze. Dziewczynki są śliczne :)

    ps. No dobra, Magduś - a myślisz coś dalej o zabawie zakładkowej, czy może o jej podsumowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decyzja była na prędce, bo dużo dziewczyn się od razu odezwało i wygrywały dziewczynki, więc tak z biegu napisałam posta, nie wszyscy widzieli moje propozycje ;) ale... być może będzie kolejna edycja SALu u mnie, to pokażę po raz kolejny te wzory :D

      A co do zakładek - muszę pomyśleć :) pewnie zabawa powróci, ale nie chcę wszystkiego na raz robić, może po Nowym Roku z zaskoczenia Was wezmę ;)

      Usuń
  16. Kusisz mnie bardzo, szczególnie, że ostatnio z czasem u mnie krucho, muszę pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
  17. Skusiłabym się, gdyby nie jeden punkt... Ten pokaz co 2 tygodnie. A raz w miesiącu nie wystarczyłoby, że zapytam nieśmiało?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, to zmienię ten punkt, jestem elastyczna w tej kwestii, a jak to ma sprawić, że będzie Was więcej, to jestem za :)

      Usuń
  18. Piękne sodowe baletnice :) Będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam te wzory, są śliczne i na pewno je kiedyś wyhaftuję. Ale ostatnio mam tyle rzeczy na głowie że już nie wyrabiam, więc się nie zapiszę, ale będę Wam kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już widzę karteczki z tymi dziewuszkami!
    Mam nadzieję,że czasu mi nie zabraknie , zapisuję się !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny wzorek wybrałyście :) aż mi żal, że nie mam już czasu żeby zabrać się za kolejny projekt... ale z przyjemnością będę podziwiać wasze efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny wzór do wyhaftowania. Będę podpatrywać i kibicować :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj kusisz Dziewczyno, kusisz!!! A czy ariadna mozna wyszywać???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak :) jak sobie sama dobierzesz kolory, bo w rozpisce jest DMC albo Anchor

      Usuń
  24. Ryzykuję swoje szczęście małżeńskie, ale one są takie piękne... Zapisuję się!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, groźnie zabrzmiało z tym małżeńskim szczęściem :D
      Cieszę się, że dołączyłaś :)

      Usuń
  25. Oj znampewną dziewczynkę, która ucieszy się z tych panienek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. A czy mogłabym prosić o rozpiskę kolorów potrzebnych do tego haftu? W następnym tygodniu będę robić zamówienie na mulinki więc dołączyłabym też muliny, których by mi brakowało tutaj. (mój email: fajnakasia79@gmail.com)

      Usuń
    2. Cieszę się, że dołączyłaś :)

      Usuń
  26. SAL zapowiada się super :-))

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki uroczy hafcik,że nie mogłam sobie odmówić ;) Dołączyłam już ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Po długich rozmyślaniach (cale 15 minut) i ja dołączam do zabawy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :) długo Ci to nie zajęło :) witam na pokładzie! :)

      Usuń
    2. No co ty, 15 minut dla hafciarki bez haftu w ręku to cała wieczność :D
      Czekam na wzorek.
      Pozdrawiam

      Usuń
  29. Witam
    Bardzo ładny hafcik, przyłączam się do zabawy, banerek już jest. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawno nie brałam udziału w żadnym salu, więc chętnie się zapisuję. Piękne te baletnice:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisałam się, nie wiem w jakim tempie będę haftować, ale dziewczynki są tak słodkie, że musiałam 😃

    OdpowiedzUsuń
  32. Co prawda mam strasznie mało czasu na hafty i ogólnie mało czasu na wszystko, ale się zapisuję. Już dawno chciałam je wyhaftować ale ciągle było mi brak motywacji. Mam nadzieję, że w grupie będę się jakoś lepiej wyrabiać i kwiatowe panienki wyhaftuje migusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Decyzja zapadła, dopisuje się do drużyny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne te dziewczynki :) z czasem u mnie krucho, ale z chęcią je powyszywam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja już:) Albo dopiero:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem w trakcie remontòw , ale obok takich śliczności nie można przejść bokiem :). W sam raz obrazek do pokoju mojej córci :).
    Mam nadzieję , że uda mi się :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czyrozesłałaś już wzór tancerek. Ja mam wzór , ale dość słabo widač, mogłabyś i mi wysłać dziewczykę , którą będziemy wyszywać jako pierwszą ?
      Mój mail to magdusiaa1980@gmail.com
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)