Follow Us @pasje.magos

piątek, 27 października 2017

70. Candy z kanwą w tle

Witajcie!
Na blogu stuknął 70. post, mam prawie 100 obserwatorów, więc pomyślałam sobie, że może by tak zorganizować candy? :)
Przecież każdy lubi cukieraski, prawda?
No, to zaczynamy! :)

Zapraszam na candy z kanwą w tle :)


Do wygrania będzie zestaw kanw 14ct z poniższego zdjęcia. Jest jeden duży kawałek, dwa zakładkowe i kilka w wymiarze 10x15. W paczce znajdą się również inne przydasie :)



Zasady udziału w candy:

  • Candy jest dla osób, które aktywnie prowadzą bloga (minimum 10 postów od początku roku).
  • Jeśli chcesz wziąć udział w losowaniu nagrody zostaw komentarz pod tym postem. UWAGA! W komentarzu musi zawrzeć się coś więcej niż samo zgłoszenie do zabawy ;) Możecie napisać na przykład, do czego wykorzystacie te kanwy :)
  • Miło mi będzie, jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga, ale nie jest to warunek.
  • Na swoim blogu umieść banner z odnośnikiem do posta z candy.
  • Zapisy do candy trwają do 15 listopada.
  • Wyniki candy ogłoszę w ciągu 3 dni od zakończenia.
  • Paczka zostanie wysłana w ciągu tygodnia od ogłoszenia wyników.
  • Wysyłka tylko na terenie kraju.

To tyle :)
Kto chętny na cukieraski? :)

40 komentarzy:

  1. O tak, bardzo chętnie zapisuję się na Twoje candy. Wiadomo, że każda hafciarka, jak krawcowa powinna mieć zapas materiałów. Szczęśliwiec, który wygra, na pewno będzie miał duże pole do popisu. Szczególnie kuszą te pastelowe kolorki, idealne do zagospodarowania słodkich motywów.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to i ja staje po cukierasy:) Każdy kawałek kanwy zawsze się przyda, a mi sie powolutku kończą zapasy:) Chętnie wykorzystam małe kawałki na hafty kartkowe i breloczki, taśma oczywiście na zakładki. Madziu gratuluję takich blogowych wyników, które jak na początku bardzo dobrze rokują na przyszłość:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się z entuzjazmem do zabawy. Oczy mi się zaświeciły na taką kolorystykę kanw, a pomysły same spływają do głowy, ale przede wszystkim chciałabym je wykorzystać przy cyklicznym kartkowaniu jako dodatkowy ozdobnik w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Całkiem sporo postów już się u Ciebie pojawiło i duża liczba osób obserwujących :) Za zabawę podziękuję, bo ja w ogóle nie jestem szydełkująca, dlatego daję szansę innym :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ie wiem jak inni, ale ja kocham cukieraski, dlatego staję w kolejce na Twoje rozdanie. piękny prezent przygotowałaś, kanwy w kawałku na 1005 wykorzystałabym do kartek, te chude na zakładki lub do ozdobienia jakiegoś słoiczka czy pudełka, no a większy kawałek to do większych haftów. Mam sztalugę na której sobie w zależności od pory roku czy świąt zmieniam tam hafty, więc pewnie i na ten cel by ta kanwa poszła :) Gratuluję niezłych wyników w blogowaniu i oby tak dalej :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje postów i obserwatorów:)
    Z chęcią zapisuję się do zabawy:) Oj taka kolekcja kanw na pewno by się nie zmarnowała:) Nauczyłam się haftować, by móc te małe cudne wzorki wykorzystywać na karteczkach:) Na pewno i na tych kanwach powstałyby takie hafciki, które wykorzystałabym na różne kartki okolicznościowe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję i wcale się nie dziwię, że masz już tylu obserwatorów, bo cudne rzeczy tworzysz.
    Słodycze kocham miłością wielką więc grzecznie staję w tej kolejce :)
    Kanwy wykorzystałabym do haftów na kartki, zakładki, igielniki, breloczki i inne drobiazgi - szczególnie zauroczyły mnie te w pastelowych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obok takich cukierasków nie można przejść obojętnie. Oczywiście się zapisuję :) A do czego wykorzystałabym tą kanwę? Na pewno do małych wzorków na kartki lub zakładki. Z kolei te w kropeczki idealnie nadałyby się na metryczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, wspaniałe prezenty przygotowałaś w swoim Candy. Całkiem niezłe liczby pojawiły się na Twoim blogu. Oby były coraz wyższe:)
    Takie cukierasy, że nie sposób je ominąć. Zapisuję się i ja do twojej zabawy.
    Kanwy mogą znaleźć zastosowanie na wiele sposobów. Obrazki na ścianę, do kartek, na metryczki, zakładki, do ozdób bożonarodzeniowych czy wielkanocnych:) A nawet dziewczynki SODA, jako pojedyncze obrazki na ścianę do pokoju dziewczynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prezenty przygotowałaś! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Z tych taśm zakładkowych powstałyby cudne haftowane zakładki, które bardzo lubię tworzyć, a z kawałków kolorowych zawieszki albo hafty choinkowe, metryczki, oj pomysłów na wykorzystanie mam wiele! Banerek wisi już na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje !Chętnie zapisuję się:) Ostatnio haftuję sporo małych hafcików i mam plany prezentowe. Mają powstać hafciki na karteczki świąteczne, zawieszki na choinkę, owijki na puszki, zakładki.....
    http://haftipatchwork.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie staje w kolejce po materiały ;) Kanwy nigdy dość a z tych pastelowych cukierasów powstały by piękne zawieszki i breloki ze słodkimi motywami ;) Oprócz tego widzę duży potencjał na hafty na Boże Narodzenie, i oczywiście taśma idealna na zakładki ;)
    Pozdrawiam Kinga :)
    https://kreatywne-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne cukierasy przygotowałaś, chętnie wykorzystałabym je do kartek świątecznych, szczególnie spodobała mi się ta szara w kropeczki- taka w sam raz na chłopięcą metryczkę.
    Gratuluję 70 postu i życzę jeszcze wielu takich miłych rocznic,
    wrzucam banerek na bloga:
    https://haftyagaty.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyłączam się do zabawy. Kanwy wykorzystałabym do wyszycia obrazków do pokoju synka i zawieszek na choinkę. Gratuluję 100 obserwatorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. "Candy z kanwą w tle" bardzo mnie zaciekawiło, bo jak obserwuję tego bloga to widzę same piękne rzeczy a u mnie tylko takie proste krzyżykowanie. A może się szczęście do mnie uśmiechnie i będzie okazja by powstało coś niezwykłego :)
    gratuluję postów i obserwatorów i życzę kolejnych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się z wielką chęcią. Nie dziwie się takim osiągnięciom, twój blog to takie magiczne miejsce, zawsze można dojrzeć tu coś pięknego.
    Na co wykorzystałabym takie kawałki? Na zestaw wróżek dla mojej księżniczki. Baner na https://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również ustawiam się w kolejce! A co do kanw? Muszę wyszyć parę drobnych hafcików na zakładki, breloczki i zawieszki, dlatego najbardziej pasowałoby mi kilka w różnych kolorach, a nie jedna biała..:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zadowolenie z prowadzenia bloga to zasługa obserwatorów i komentarzy, życzę Ci ich jak najwięcej.
    Od kilku lat zbieram materiały świąteczne ( najczęściej ze sklepów drugiej szansy) i chciałabym uszyć podkładki obiadowe z haftem krzyżykowym byłyby jeszcze ładniejsze. Kanwa w takich kawałkach bardzo przydałaby się.
    Oczywiście baletnice też będą pięknie na niej wyglądały.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio nie pokaywałam się często w świecie blogowym . Wydaje mi się , że zmieniłaś szatę bloga . Bardzo przyjemna :)
    Z miłą chęcią zapiszę się na twoje candy. Każdej hafciace przydają się zapasy ( moje się kończą). Nie mam pojęcia co bym zrobiła z wygraną, napewno wykożystam :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja nieśmiało staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i jeszcze co bym zrobiła z wygraną? Hmmm pewnie wykorzystałabym na jakieś fajne jednokolorowe wzory. Może zz przeznaczeniem na zawieszki..

      Usuń
  21. Ja rowniez ustawilam sie po cukieraski. Kanwy wykorzystam na male wzorki na kartki tasmy pewnie na zakladki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią wezmę udział w candy :) Białą kanwę wykorzystam na kwadraciki na Kołderki za jeden uśmiech, a kawałki kolorowej będą świetne na moje haftowane kartki.

    OdpowiedzUsuń
  23. takie przydasie to rzecz święta dla xxx maniaczki:)
    chętne przygarnę każdy kawałeczek /gratuluję obserwatorów myslę że grupa się będzie wciąż powiększać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja staję w kolejkę w tej zabawie. Warunki spełnione, banerek na www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com
    A do czego wykorzystałabym kanwę? Hmm... Zawsze haftuję na białej, no ewentualnie kremowej lub beżowej kanwie. Jeszcze nie próbowałam haftów na innych kolorach, a kupowanie całych metrów kanwy w innym kolorze nie ma sensu. Twoje cukieraski wykorzystałabym na małe hafciki testowe, tak żeby móc sprawdzić jak haftuje się na innych kolorach kanwy i czy warto inwestować w większe ilości kanwy w danym kolorze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się na Candy ponieważ do tej pory haftowałam na kanwach z gotowym wydrukiem, a bardzo chciałabym się nauczyć haftować na kanwie bez wydruku. Pewnie zrobiłabym jakiś obrazek dla siostrzenicy :)
    Zapraszam również na moje Candy :) Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję blogowych liczb i życzę co najmniej podwojenia w najbliższym roku :)
    Obok takich łakoci żal przejść obojętnie więc też się zgłaszam, choć musiałam sprawdzić czy mam te 10 postów heh
    Kanwy na co bym użyła? maluchy na karteczki, pasiaki zakładkowo wyglądają a większe może metryczka np z królikiem..na pewno się nie zmarnują :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję, i skromnie ustawiam się w kolejce.
    Kanwy, które można wygrać są cudowne. Wykorzystać je można do haftowanych kartek, zakładek (bardzo lubię je robić). Na ciemniejszych kolorach świetnie będą wyglądały jednokolorowe jasne hafty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę nie wiem, jak ja to przegapiłam! Kanwy nigdy za wiele, przydałaby się chociażby do SAL'u ;) Gratuluję świetnego "dorobku" i życzę dalszych blogowych sukcesów :) Zgłaszam się do zabawy, a i Ciebie zapraszam na moje MINI CANDY. Pozdrawiam serdecznie!
    http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/2017/10/ogaszam-mini-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja także z przyjemnością ustawię się w tej zacnej kolejce:)
    Kanwę wykorzystałabym do haftowania obrazków na kartki - ostatnio coraz częściej robię haftowane karteczki:)
    Życzę kolejnych takich "postowych" okazji do świętowania:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    Nie haftowałam jeszcze na takiej zakładkowej kanwie więc pewnie posłużą mi do zrobienia zakładek albo jako otoczka na lampion czy bombkę.
    Mniejsze kawałki pewnie wykorzystam na kartki, a i dla większego znajdzie się jakiś wzorek :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne cukieraski, szczególnie w oko wpadły mi te kawałki z kropkami i serduszkami, bo jeszcze na takiej nie pracowałam. Po za tym mam folder z małymi wzorkami do wyszycia, takimi w sam raz na te kawałki, więc chętnie się zapiszę:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejeczka zrobiła się długa, więc i ja się zgłoszę :) Wcześniej zawsze haftowałam tylko za białej kanwie, a od pewnego czasu zaczynam się przestawiać również na kolorowe, na pewno powstaną na nich drobne hafciki na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To ja się również ustawiam w kolejce po słodkości! Szczególnie kanwy błękitne i szara w kropeczki mi się spodobały i widzę je w Jasiowym albumie, do którego właśnie się przymierzam :) A na kremowych pięknie będą się prezentowały wzorki w kolorach sepia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję 70-tego posta i dużej rzeszy obserwatorów (od jakiegoś czasu i ja jestem w tym gronie). Skromnie staję na końcu długiej kolejki po cukieraski :D
    Różnorodność kolorystyczna kanw przyciąga wzrok i rodzi mnóstwo pomysłów na ich wykorzystanie. Boże Narodzenie za pasem, więc na pewno kilka z nich wykorzystałabym na świąteczne hafty. Zapisałam się w tym roku na Imieniny Miesiąca u Hanulka, prawdopodobnie dołączę również do Twojego cyklicznego kartkowania (jeśli to nie będzie kolidować w wyzwaniem u Hanulka), więc taki zapas różnobarwnych kanw na pewno by się u mnie nie zmarnował ;) Banerek zabawy już u mnie https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. :) Witam, z miłą chęcią ustawiam się kolejce :), hmmm na co wykorzystałabym widoczną kanwę, na pewno na święta! Przecież tyle prezentów trzeba podpisać, tyle karteczek zrobić, a że ostatnio pieniążki idą na dzieciątko które ma przyjść za 2 tyg, to zapasy kanwy się kończą :). Banerek na moim blogu :) http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie ustawię się w kolejce. U mnie największe branie mają właśnie takie maleństwa które wykorzystuję na kartki,zawieszki i magnesiki. Banerek wisi u mnie na blogu.Posiadam krajowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  37. Skuszę się jednak ;) Małe kanwy u mnie głównie "idą" na zakładki ale i na karteczki się świetnie nadają. Ciekawią mnie te kropeczki... Banerek porywam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)