Follow Us @pasje.magos

sobota, 1 września 2018

Zakładkowy Zawrót Głowy & Wielkanocne Kartkowanie - wytyczne na wrzesień (7)

Dziś pora na wytyczne wrześniowe do zabaw, które prowadzę.

 









W zabawie zakładkowej dobrnęliśmy do ostatniego, dwunastego przystanku, co znaczy, że rok zabawy za nami (z przerwami). Postanowiłam, że będzie to ostatnia wytyczna, zabawa zostanie zakończona wraz z końcem września, kolejnego etapu nie przewiduję.
Mając na uwadze to, że jest to ostatnia zakładka pozostawiam Wam dowolność w temacie, róbcie to, co podpowiada Wam serce :)
Natomiast w Wielkanocnym Kartkowaniu wytyczną na wrzesień jest kartka z Jezusem.



11 komentarzy:

  1. :) trudne sa religijne karteczki ale niezwykle wiec dzieki Madziu za taki temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to mały problem ale mam cały miesiąc na wymyślenie ci z nim zrobić 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, tematy religijne zawsze sprawiają mi trudność... No nic, coś na pewno wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o kartkę, czy koniecznie musi być postać Chrystusa, czy symbole z nim związane też zostaną zaliczone?

    OdpowiedzUsuń
  5. Już 12 raz z zakładkami? Okrągły roczek? Jak ten czas "zapierdziela". Na pewno coś wymyślę.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat kartki nie należy do moich ulubionych ale spróbuje coś stworzyć :-)
    Madziu żabki nadal nie ma :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Złe dodałam do zabki, przepraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka szkoda, że to ostatnie wyzwanie zakładkowe... :( Swoją pracę już dołączyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)