Follow Us @pasje.magos

czwartek, 4 października 2018

Monogram po raz kolejny

Witajcie :)
Wreszcie znalazłam czas, żeby wziąć igłę do ręki :)
Powstał kolejny monogram z mojego ulubionego alfabetu. Tym razem padło na literkę A :)
Muliny dobierałam sama wg własnego uznania z mojego resztkowego pudełka.
Myślę, że wyszło całkiem znośnie :)

Pierwszy raz od początku do końca haftowałam na tamborku. Przepadłam na amen! Te krzyżyki są zupełnie inne, niż miętoszenie w ręku. Są proste i tak ładnie nitka się układa przez ten naprężony materiał, no cudo :) A to, że każdą dziurkę muszę przewlekać oddzielnie, przestało mi przeszkadzać już po kilku krzyżykach :)

Zapraszam na zdjęcia :)





24 komentarze:

  1. Śliczny hafcik Madziu :)
    Ja sobie nie wyobrażam haftowania bez tamborka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. tak trzymać,twoje hafty sa przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności i kolorystyka jest fajna. kolejny piękny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny haft! Też kiedyś wyszywałam w ręce. Teraz haftuję tylko na tamborku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Monogram śliczny. Co do tamborka, ja bez niego nie potrafię nic zdziałać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna literka. I te "niedokończone" backstitche - ach, piękne :)
    ps. tamborek to podstawa i zupełnie inna jakość haftu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny monogram, a kolorki skojarzyły mi się z jesienią :) P.S. Bardzo mi się podoba nowy wygląd Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny monogram :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)