Witajcie!
Wiem, wiem, powiecie, że jestem szalona :) Dopiero jedno się skończyło (wreszcie udało mi sie wysłać paczuszki, mam nadzieję, że dziewczyny będą zadowolone :) ), a ja już drugie zaplanowałam :)
No i co zrobić? Potrzebuję wiosny, więc i wiosenne candy będzie dobrym pomysłem :) Znajdą się chętni? :)

Nie mam ostatnio czasu na krzyżykowanie, pochłania mnie dodatkowa praca, a prace się piętrzą, mam nadzieję, że uda mi się zrobić większość do końca lutego :)



Nie przedłużając, podaję zasady candy:

  1. Zostań obserwatorem mojego bloga.
  2. Umieść u siebie na blogu banner do zabawy, będzie mi miło, jeśli umieścisz także wpis na blogu (nieobowiązkowy) :)
  3. W komentarzu zgłoś chęć udziału w rozdaniu, a dodatkowo napisz proszę, jaki prezent wykonany techniką haftu krzyżykowego spodobałby Ci się najbardziej.
  4. Candy trwa od 23.02 do 30.04 tego roku.
  5. Wyniki candy podam w ciągu 3 dni od zakończenia zabawy.
  6. Wysyłka nagrody odbędzie się w ciągu miesiąca od ogłoszenia wyników (ze względu na spersonalizowany prezent).
  7. Wysyłam tylko na terenie Polski - jeśli masz rodzinę w Polsce, to mogę wysłać do niej ;)
Aby wziąć udział w losowaniu trzeba spełnić wszystkie warunki zabawy.

W paczce znajdą się różne tajemnicze rzeczy, ostatnio pokazałam, co będzie, a teraz będzie niespodzianka ;)

Bannerek zabawy:



22 Komentarzy

  1. Super!! Chętnie wezmę udział:) Jutro będzie wpis na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam niespodzianki więc staję w kolejce :)
    W hafcie lubię wszystko, jestem nim pochłonięta od początku to końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Banerek dodany, obserwatorem już jestem:). Jeśli chodzi o ten prezent moim pomysłem jest metryczka dla przyszłego potomka, ponieważ oczekuję narodzin synka:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Pewnie, że się ustawiam w kolejce, a co! :)
    Co do prezentu haftem krzyżykowym to może zakładka, albo biscourn, bo sama takich cudów tworzyć nie umiem malutkich :) W każdym razie krzyżykowe prezenty zawsze są cudne i wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja kochana się zgłaszam do zabawy.. :) Banerek na stronie już jest: http://swiat-haftu.blogspot.com/ a co do prezentu przyjmę to co kochana zrobisz :) Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja staje w kolejce po cukiereczka;) Uwielbiam niespodzianki, ale jeśli mogę podpowiedzieć to wiosenny igielnik byłby super;)Obserwatorem jestem a banerek już wisi na http://morisonek.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Wszystkie warunki spełnione. :)
    Co chciałabym otrzymać? Może jakąś wiosenną zakładkę do książki. Kochana przyjmę od Ciebie wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyłączam się do zabawy :) Moim pomysłem na prezent jest świąteczna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja ustawiam się w kolejce :) A co mogłabym otrzymać? Poproszę o niespodziankę i jestem na 100% pewna że ucieszy mnie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością zgłaszam chęć udziału w Candy. Banerek już wisi, a wpis zrobię jutro. Jak niespodzianka, to niespodzianka ;) Ucieszy mnie każdy, nawet najmniejszy prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam (miłe) niespodzianki, koty, motyle, motory i niebieski kolor. Ucieszy mnie wszystko co będzie np. z motylem.
    Baner: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.co.ke
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. super zabawa stanę w kojece wszystkie piękne prace napewno zaskoczysz mile:)
    pozdrawiam serdecznie i zabieram candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie zapisuję się do zabawy:) Mnie się marzą magnesy na lodówkę z haftowanymi elementami związanymi z gotowaniem:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Co prawda ostatnio wylosowałam u Ciebie pocieszajkę, ale losowi trzeba pomagać i staję tym razem w kolejce (może będę miała prezent imieninowy(
    Co do upominku to ostatnio była śliczna podkładka pod kubek. Może kolejna do pracy???
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Również staje w kolejce do zabawy, wszystko mnie ucieszy:) uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja nie mogę przejść obojętnie i zapisuję się na Twoje rozdanie. Długo zastanawiałam się co do prezentu i nie wiem,w zasadzie cieszę się z wszystkiego co dostanę, a lubię dostawać rzeczy praktyczne jak na przykład: okładka na zeszyt, którą będę mogła ściągnąć z jednego i założyć na drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią wezmę udział w zabawie :) W przypadku szczęścia poprosiłabym magnesik na lodówkę albo podkładkę pod kubeczek albo niespodziankę :-) Pozdrawiam wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również się w kolejce ustawiam :) Banerek już jest :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zapisuję się w kolejce. Najbardziej podobają mi się obrazki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Również ustawiam się w kolejce :) Każdy upominek będzie miłą niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja przyłączam się do zabawy :) Co do ewentualnego upominku to marzy mi się zawieszka-poduszeczka bądź biscornu - wiadomo szewc bez butów chodzi i ciągle nie mam kiedy za to się zabrać, także może los się do mnie uśmiechnie? ;-)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością się zapisuję. Bardzo lubię haft krzyżykowy, więc ucieszę się w zasadzie z wszystkiego, może zakładka, mały obrazek, zawieszka itp. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)