Follow Us @pasje.magos

niedziela, 12 lutego 2017

30. Paw Dimensions #1

Witajcie w niedzielne przedpołudnie :)
Dziękuję za wszystkie komentarze pod adresem kwiatowej wróżki :) Cieszę się, że się spodobała :)

Dziś przychodzę do Was z jednym z moich hafciarskich życzeń, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) a mowa o pawiu z Dimensions



Już od dawna chciałam go wyhaftować, ale na przeszkodzie stał czarno-biały schemat, za którymi nie przepadam, aż któregoś dnia znalazłam na portalu VK.com kolorową, przerobioną na PDF wersję :) no i żal mi było nie wziąć się do pracy! Urzekły mnie kolory haftu, uwielbiam pawie!
W hafcie są krzyżyki oraz półkrzyżyki (z których zrezygnowałam na rzecz pełnych), no i oczywiście mieszanie mulin, bo kolory pawia tego wymagają :D
Pracę nad nim zaczęłam jakoś we wrześniu. Na chwilę obecną mój paw prezentuje się tak :)





Już nie mogę doczekać się końca! 
Ale jeszcze trochę to potrwa, bo mam mnóstwo "międzyczasów" do wyhaftowania ;) 
No i nie byłabym sobą, jakbym nie zaczęła kolejnego haftu, lista życzeń jest długa, trzeba ją powoli eliminować :D ale o tym kiedy indziej :)

Pozdrowienia!

P.S. Zapraszam do wzięcia udziału w moich projektach - szczegóły w pasku bocznym :) 

33 komentarze:

  1. Piękny paw się zapowiada! Miłego haftowania! Efekt końcowy z pewnością będzie cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Juz się nie mogę doczekać efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknego ptaka haftujesz, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i pracowity haft, bardzo ładnie Ci idzie, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam ten hafcik odhaczony na swojej liście...bardzo go lubię i życzę Ci samych przyjemnych chwil podczas jego wyszywania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo już przybyło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały haft! A jakie ma piękne kolory :) Życzę wytrwałości w wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny Paw powstaje, oby do końca przyjemnie się wyszywał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo ! Wymagający haft, zycze powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12 lutego

    Pawie to piękne ptaki. Trzymam kciuki, bo haft jest cudny (i trudny ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Super haft się zapowiada! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki przepiękne, haftuje się je na pewno z przyjemnością :) Jestem ciekawa efektu końcowego, ba ja bym chyba nie rezygnowała z półkrzyżyków, bo wydaje mi się, że dodają lekkości i przestrzenności obrazkowi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wzór wybrałaś i pięknie przybywa xxx :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny będzie! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. dumny paw! Będzie piękny powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Paw jest przepiękny i życzę powodzenia! Ja bym chciała wyhaftować jednego z kramów z robótkami... mam nadzieję że kiedyś będzie mi dane ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie się zapowiada :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rajski ptak będzie piękny :) Już widać dużó krzyżyków :) Ja w tamtym tygodniu ukończyłam swojego :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat lubię we wzorach Dimensions półkrzyżyki i raczej bym ich nie odpuściła. Tym bardziej ciekawa jestem efektu :)) Piękny haft i całkiem go już sporo :) i te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna, dostojna praca. Trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale będzie piękny jak już go skończysz...
    Ja też nigdy nie robię półkrzyżyków, tylko całe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudo! Wspaniały ten haft!

    OdpowiedzUsuń
  23. Paw będzie piękny! Ciekawa jestem efektu rezygnacji z półkrzyżyków :) Dużo już go zrobiłaś :) Działaj dalej, bo zapowiada się cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie na tamborku też paw, piękne to ptaki. Twój hafcik jest cudowny, te mieszanie mulin daje świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny haft wybrałaś. A kolorki rzeczywiście cudne :).

    Dawno już nie haftowałam mieszanymi kolorami, a lubię :).
    Też nie robiłabym półkrzyżyków ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Paw urzekający nic dziwnego, że się skusiłaś :) będzie piękny, a ja życzę wytrwałości w realizacji tego projektu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Pieknie sie zapowiada hafcik Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. łoooo kawał roboty przed Tobą, ale i za Tobą!!:) Jak znam zestawy Dimensions, wcale nie takie łatwe :) Gratulacje i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny i pracochłonny wzór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)