Follow Us @pasje.magos

czwartek, 5 października 2017

65. Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos

Kochane!
Co byście powiedziały na powrót mojej zabawy Kreatywna Kartka, ale w trochę zmienionej formie?

Dziś, razem z Asią z bloga Haftowane Historie Jasiowej Mamy (koniecznie do niej zajrzyjcie!) przychodzimy do Was z propozycją zabawy. Będzie to zabawa cykliczna na cały 2018 rok. Wiem wiem, jeszcze wcześnie. Ale co zrobić kiedy obie siedzimy już jak na szpilkach i nie możemy się doczekać żeby Was do naszej zabawy zaprosić :) A zatem, zabawa będzie się nazywała:


Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos

A teraz zasady:

1.      Zapisy do zabawy trwają od teraz. Można do nas dołączyć w każdym momencie jej trwania. Zapisujemy się w komentarzu pod moim postem lub postem Asi ORAZ wysyłając maila na adres: kartkowanie2018@wp.pl. Bardzo proszę aby w mailu znalazł się adres Waszego bloga, abyśmy mogły do niego trafić ;)


2.      Pobieramy poniższy banerek i umieszczamy w pasku bocznym na swoim blogu. Jeśli ktoś ma ochotę wspomnieć o naszej zabawie w jednym ze swoich postów to oczywiście może! :)


Dlaczego kawka w bannerku naszej zabawy? Bo kawa nas odpręża i daje kopa do działania, my chcemy abyście właśnie tak się czuły bawiąc się z nami w kartkowanie :)

3.      Pierwszego dnia każdego miesiąca będziemy z Asią podawały na swoich blogach dwie okazje, na które przygotowujemy kartki oraz pewne wytyczne. Ale UWAGA! Informacje będą podzielone. Na blogu Joasi dowiecie się z jakiej okazji przygotowujemy kartki w danym miesiącu, na moim blogu zaś znajdziecie wytyczne, przy czym pamiętajcie, że wytyczne nie będą bardzo szczegółowe. Chcemy Wam zostawić jak najwięcej swobody przy wykonywaniu Waszych prac.

2.      Kartki można wykonywać dowolną techniką. Mogą się na nich znaleźć hafty, ale nie muszą. Mąż Joasi również stwierdził, że mogą być elementy rzeźbione opalarką w drewnie, ale to już Wam podarujemy ;)

3.      Do końca miesiąca będziecie mogły wykonać jedną kartkę na jedną okazję, lub dwie - po jednej na każdą okazję. Pamiętajcie natomiast, że aby wziąć udział w losowaniu nagrody głównej, przez cały czas trwania zabawy musicie wykonać minimum 15 kartek.

4.      Pod koniec miesiąca zamieszczamy post z naszymi kartkami i linkujemy go za pomocą żabki na moim lub Asi blogu.

5.      I najfajniejsza rzecz: NAGRODY! Po każdym miesiącu zrobimy z Asią posta zbiorczego, w którym pokażemy wszystkie wykonane przez Was kartki. Wy, wysyłając do nas maila będziecie głosowały na najlepszą według Was pracę. Osoba, która otrzyma najwięcej głosów otrzyma od nas mały upominek, i tak każdego miesiąca.

Przewidziana jest również duża nagroda dla zwyciężczyni całej edycji na koniec roku, ale o tym kiedy indziej ;)

Mamy nadzieję, że taka forma wspólnego kartkowania i małego Blog Hopa Wam się spodoba i znajdą się chętne. To jak? :)

A teraz do dzieła dziewczyny, wrzucamy komentarz i piszemy do nas maila na: kartkowanie2018@wp.pl

Zapraszamy!!

Do wspólnego kartkowania zapisały się:
1. Maria Butt
2. Czarna Dama
3. Renia
4. Magdalena B
5. Ewa Staniec-Januszek
6. Ksenia
7. Ulcia
8. Katarzyna G
9. Kolorowa Dziewczyna
10. Tina J

41 komentarzy:

  1. A to ja jeszcze pomyślę. Ale pomysł przedni.:) Dobrze, że odpuściłyście wypalarkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyczku, będzie nam bardzo miło Ciebie gościć, nie każ się namawiać :)

      Usuń
  2. To ja pokibicuję i już zgłaszam, że będę czynnie uczestniczyć w głosowaniu na kartkową Naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że się skusisz na zabawę ;)

      Usuń
    2. Wróciłam, bo zapomniałam dodać, że banerek, jak zawsze w Twoich zabawach, jest śliczny :)
      Wiesz, być może zmienię zdanie w 2018, ale na razie kartki to nie jest to, co ja lubię najbardziej, a i potem nie mam co z nimi robić.

      Usuń
    3. Jasne, rozumiem :) Nie zmuszam, miło mi będzie, jak będziesz oglądać i głosować :)
      Dziękuję za miłe słowa pod adresem bannerka :)

      Usuń
  3. fajna zabawa :) az żałuję, że doba jest za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny temat zabawy. Muszę się zastanowić, bo nie wiem czy czasowo uda mi się z Wami bawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy serdecznie :) Jak się nie wyrobisz, to nic się nie stanie, możesz nadrobić w następnym miesiącu :)

      Usuń
  5. Zabaw nigdy dość :)Powodzenia Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko, talent tu nie potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Banerek powiesiłam, a nad udziałem w zabawie muszę się dobrze zastanowić.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy w takim razie narazie za bannerek :)

      Usuń
  8. O i super, ja się już na tą zabawę bardzo cieszę się i oczywiście jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Lidziu :) Już powoli zbiera się skromna grupka :)

      Usuń
  9. Super zabawa, szkoda tylko że czasu brak. Na pewno będę podglądać prace dziewczyn, które się zgłoszą do zabawy:)0

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za zaproszenie, ale nie jestem juz w stanie dołączyć do kolejnej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna zabawa, szkoda że ja kartek nie robię :) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę pobawiłam się karteczkami z UlKĄ to i doświadczenie większe przede mną warsztaty ...a co tam jeśli można zapisuję się będzie na pewno fajnie i kolorowo:)
    pozdrawiam serdecznie :)https://renia69802.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu, zabawa kusi (kolejna) - na razie się deklaruję wstępnie:) mam nadzieje, że podołam:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabawa bardzo mi się spodobała, choć troszkę boję się czy przy dzidzi uda mi się czasowo, ale podejmuję się z wielką chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zaproszenie! Jak najbardziej zgłaszam chęć wzięcia udziału w zabawie. Co prawda nie wiem, co i jak poukłada się w nowym roku, ale...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Kochana za zaproszenie do zabawy :) z chęcią wziełabym udział, ale obecnie mam za mało przydasi i jestem dopiero na etapie kupowania po troszku przydatnych materiałów... tusze, stemple, papiery itp.. wszystko na raz to bym chyba zbankrutowała hihi a gdzie tam jeszcze decoupage :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam przypadkiem i zostaję na dłużej :) Zabawa fajna ale boję się, że nie dam rady. Chociaż z drugiej strony kartki robię cały czas to może uda się wstrzelić w dany temat :) Pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      A co do kartek - to ma być zabawa, nie daj się prosić ;)

      Usuń
  18. Zgłaszam się do wyzywanie z cyklicznym kartowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy wyrobię czasowo, ale kartek nigdy za wiele. Zapiszę się i ja 😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Super podoba mi się tutaj więc zostanę dłużej :) bardzo chętnie przyłączę się do cyklu :) będzie jeszcze większa motywacja do pracy :) pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się i ja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. no i uległam i ja zapisuję się ciut spóźniona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)