Follow Us @pasje.magos

sobota, 21 października 2017

68. Pamiątka ślubna - FINAŁ

Witajcie!
Oczywiście nie zdążyłam na czas z wyszyciem pamiątki, ale... nic straconego, będzie okazja, żeby się spotkać w weekend z Młodą Parą i wręczyć im spóźniony podarek :)
Zapraszam na finał haftu pamiątki ślubnej :) (pominęłam haftowanie kościółka oraz liści, bo by mi się nie zmieściło do passe-partout)









Zapraszam serdecznie do zapisów na SAL z dziewczynkami SODA :)



A może ktoś ma ochotę na kartkowanie ze mną i Jasiową Mamą w przyszłym roku? Zapisy do grudnia :)



Pozdrawiam serdecznie!

26 komentarzy:

  1. Przecudnej urody pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :) Młodzi na 100% będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka, Młodzi z pewnością będą zachwyceni.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna pamiatka, cudnie wyszla

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny haft i przepiękne wykonanie! Zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna pamiątka, nie mogę oderwać od niej oczu :) super

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie CI wyszedł ten haft, będzie wspaniałą pamiątką dla Młodych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna pamiątka. Koronka dodała romantyzmu i lekkości. Wspaniały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyszedł Ci ten haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekałam na ten finał :))) Ściskałam kciuki. Wiesz o tym :)) Pięknie wyszło. Śliczna pamiątka. Teraz żałuję, że jednak nie wyprodukowałam nic dla mojej chrześnicy, ale nic straconego. Może kiedyś na jakąś rocznicę. Pięknie wyszło :))) Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny hafcik, bedzie piekna pamiatka na dluuuugie lata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny haft, Młodzi bedą mieli wspaniałą pamiątkę 😃

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny haft :-) Tyle szczęścia spotka Młodą Parę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny efekt końcowy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne. Piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)