Follow Us @pasje.magos

niedziela, 5 listopada 2017

73. Wspomnienie lata - sesja z Justyną

Dziś taka piękna, jesienna pogoda, stwierdziłam więc, że odgrzebię stare zdjęcia, no i wpadłam właśnie na te :)
Chcę Wam zaprezentować letnią sesję zdjęciową. Pozowała mi moja bardzo dobra koleżanka Justyna. Sesja odbyła się m.in. w ogrodach Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Łazienkach Królewskich.







Przypominam, że nadal otwarte są zapisy na Cykliczne Kartkowanie ze mną i Jasiową Mamą w 2018 r., a także na moje candy z kanwą w tle oraz na rok z króliczkiem Somebunny :) Szczegóły na pasku bocznym bloga. Zachęcam do zabawy :)
Kto chce może również dołączyć do SALu SODA, zapisy zakończyły się 31.10, ale nie widzę przeszkód, żeby nadal ktoś się zapisał :)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie spływające komentarze, to ogromna motywacja dla mnie :)

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)