Follow Us @pasje.magos

czwartek, 16 listopada 2017

75. Wyniki Candy z kanwą w tle :)


Witajcie!
Pora ogłosić wyniki candy :) W zabawie wzięło udział 36 osób! Takiego wyniku się nie spodziewałam :)))
A kanwy trafią do....


Gratuluję i czekam na adresik :)

Postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną osobę małą nagrodą pocieszenia :) A jest to:


Gratuluję i czekam na adresik :)


A teraz inne sprawy :) 
Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od Madzi B w ramach zabawy Podaj Dalej (zdjęcia pożyczone od Madzi)



Madziu, bardzo dziękuję za paczuszkę :)
Zgodnie z zasadami zabawy zapraszam dwie osoby do zabawy, na przygotowanie paczki mam rok od 12. października, bo w ten dzień dostałam paczkę :)



Przypominam też o zapisach do zabaw przyszłorocznych :)



26 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:) A ja jeśli pozwolisz chętnie zapiszę się na podaj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Proszę o Twój adres na mojego maila - formularz znajdziesz na pasku bocznym bloga :)

      Usuń
  3. gratuluje Cytrulinie, a Tobie dziekuje za zabawe
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn! Dziękuję za zabawę.
    Piękny prezent dostałaś :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę! Dziękuję za zabawę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje dziewczyny:)
    to może ja się zapiszę :)pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wylosowanym.
    Tym razem rządzi literka "C"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ja szczęściara! Dziękuję bardzo:) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulcje dla dziewczyn ;) Dziękuje za zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla dziewczyn, a ja dziękuję za zabawę. Super paczkę dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczynom gratuluję wygranej a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dziewczynom, a Tobie, Magduś, dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za super zabawę i gratuluję wylosowanym koleżankom :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)