Follow Us @pasje.magos

czwartek, 1 marca 2018

Wielkanocne kartkowanie przez cały rok - wytyczne na marzec (1)

Witajcie :)
Dziś pora na pierwszą wytyczną w zabawie Wielkanocne kartkowanie przez cały rok, ale zanim to, to może kilka "zasad" tej zabawy dla osób, które zechcą do niej dołączyć :) (będę je zamieszczać w każdym miesiącu, dla przypomnienia).

Wielkanocne kartkowanie przez cały rok



  1. Do zabawy można przystąpić w każdym momencie jej trwania.
  2. Nie narzucam żadnych terminów - każdy robi w swoim tempie.
  3. Główną ideą tej zabawy jest stworzenie jednej kartki wielkanocnej w miesiącu.
  4. W każdym miesiącu będzie podawana tematyka danej kartki.
  5. Obowiązuje pełna dowolność w wykonaniu kartki, może być wykonana w każdej technice rękodzielniczej, ale musi zawierać w sobie daną wytyczną z miesiąca.
  6. Osoby haftujące mogą pokazywać same hafty, bez zagospodarowania ich na kartkach.
  7. W każdym miesiącu z wytyczną będzie podpięta żabka, gdzie można linkować post ze swoją kartką.
  8. W pierwszym tygodniu kolejnego miesiąca przygotuję post podsumowujący poprzedni miesiąc i pokażę kartki stworzone przez uczestniczki zabawy.
  9. Dla osób uczestniczących w zabawie podsyłam banner do pobrania, oczywiście dla chętnych, to nie wymóg :)
  10. Kartki z tej zabawy mogą być zgłaszane również na inne :)
To tyle, chyba o niczym nie zapomniałam, a jakby co, to poproszę o podpowiedzi w komentarzach :)

A teraz pora na marcowy temat, którym jest:

zajączek z jajkiem lub pisanką


A to mój kicaj :)



Zapraszam wszystkich chętnych do wspólnej zabawy :)


32 komentarze:

  1. Madziu, z wielką przyjemnością zgłaszam się do zabawy :) Wzorek już nawet znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepadłam :) nie mam pojęcia czy mi się uda ale będę się starać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu jak pokonam grypę,zrobię kartkę,myślę że będzie fajna zabawa :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba oszalałam i postradałam wszystkie rozumy, ale... dołączam, bo oprzeć się nie mogę! O dżizessss co ja najlepszego robię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam od razu oszalałam 😉 zabawy są po to, żeby się bawić 😊

      Usuń
    2. Madziu, jeszcze dobrze rok się nie zaczął, a w moim terminarzu już mało co wolnych terminów zostało. Grafiki miesięczne są przepełnione do granic możliwości, a ja ciągle w nie coś nowego wciskam, a czas z gumy nie jest. Jak tak dalej pójdzie, to i czasu na umieranie nie będę mieć :P

      Usuń
    3. Nie pora umierać, trzeba się na zabawy ogarniać 😜

      Usuń
    4. Hahahahaha co racja, to racja :)

      Usuń
  5. śmieszny króliczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Zając świetny !! Chyba jestem szalona , ale powieszę sobie banerek , może wcisnę jeszcze gdzieś tą jedna kartkę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha świetny haft wyszyłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, kusisz...
    Śliczny kicajek :-)
    Chyba spróbuję też coś wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kusisz! A zajec ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki super ten Twój zajączek z jajem :)
    Banerek sobie wstawiłam i mam nadzieję, ze znajdę czas żeby dołączyć do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam cichą nadzieję że uda mi się zrobic jedna karteczkę więcej. Pozdrawiam:-)
    Zajączek czadowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, jak fajnie, że dodałaś punkt 10. Dzięki temu mogę w tym miesiącu wziąć udział i w tej zabawie. Swoją drogą, podziwiam twoją energię! Tyle zabaw zorganizować to jest coś!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Energii mam sporo, chyba dlatego, że siedzę w domu i mam czas na robótki ;)

      Usuń
  13. To ja się z radością zgłaszam do zabawy :-)
    Fajnie, że pomyślałaś o takiej formule. Bardzo mi odpowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kicajc w twoim wykonaniu przeuroczy od siebie też już coś dorzuciłam :)
    Pozdrawiam Madziu

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że ta zabawa pomoże mi uniknąć w przyszłym roku przedświątecznej gorączki związanej z przygotowaniem kartek. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kusząca propozycja :), mam nadzieje, że starczy mi czasu i przyłączam się do wielkanocnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)