Follow Us @pasje.magos

sobota, 17 marca 2018

Wymianka "Gra w kolory" - finał

Dziś pora na pokazanie prezentów otrzymanych w ramach mojej wymianki Gra w kolory.
Wszystkie paczki zostały wysłane, mam nadzieję, że dotarły/dotrą bez przeszkód do swoich właścicielek :)



Paczka do mnie przyleciała od Ani Iwańskiej :)
Znalazłam w niej same cuda :)
Jako, że sama nie mam styczności z szydełkiem (jeszcze ;) ), to aż oczy mi się zaświeciły na to wszystko, misternie robione, cuda!

Aniu, z całego serca Ci dziękuję za te cudne niespodzianki :) 

Moja paczka powędrowała do Moniki - Zaklętej Igiełki :)
Wiem, że zawartość się spodobała, a to mnie najbardziej cieszy :)
W paczce znalazło się m.in. moje pierwsze biscornu, o którym pisałam we wcześniejszym poście :)


To tyle na dziś,
pozdrawiam słonecznie :)

13 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)