Follow Us @pasje.magos

środa, 27 września 2017

63. Nowy cykl na blogu - fotografia

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z nowym cyklem na bloga. Tak sobie pomyślałam, że skoro to blog o moim rękodziele, to zaprezentuję Wam również zdjęcia, które robiłam jakiś czas temu.
Fotografia, to moja druga pasja po hafcie, niestety nie mam na nią już tyle czasu, co kiedyś, ale bardzo chciałabym kiedyś do niej powrócić, myślę nawet o bardziej profesjonalnej fotografii - to jedno z marzeń na mojej liście, no ale zobaczymy, jak to będzie :)
Na początek pokażę rośliny - najbardziej wdzięczne obiekty do fotografowania :) Uwielbiam tą magię kolorów!








Dziękuję za komentarze pod moim obrazkiem ślubnym - to bardzo motywujące i budujące, dajecie kopa do dalszego działania :)

Mam jeszcze jedno wolne miejsce w zabawie Podaj dalej, kto jest chętny, to zapraszam! :)

P.S. Zdecydowałam się na przeniesienie bloga na własną domenę, mam nadzieję, że moje stałe czytelniczki nie mają żadnych problemów z wyświetlaniem mojego bloga :)

Pozdrawiam słonecznie!
M.

15 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)