Follow Us @pasje.magos

niedziela, 3 czerwca 2018

Urodzinowe podwójne Candy u Magos :)

Witajcie!
Dawno nie było u mnie Candy, więc pora i na nie :)




Okazje są dwie - w czerwcu, rok temu, dokładnie 26.06, na świat przyszła moja Królewna Izabela :) Pomyślałam sobie, że z tej okazji podarujemy komuś mały upominek, a że mówiłam, że okazje są dwie - w sierpniu swoje trzecie urodziny obchodzi zaś mój Królewicz Aleksander i on też ma swoją niespodziankę :)
Tak, dobrze rozumiecie, będą dwa prezenty - jeden z okazji urodzin Izki, a drugi z okazji urodzin Olka :)
Co będzie do wygrania? To niech pozostanie niespodzianką :) Ale na pewno będzie coś wykonanego własnoręcznie, a do tego przydasie i słodkości. Dla każdego coś dobrego :)
Znajdą się chętni? :)

No to kilka zasad:
1. Candy wyłącznie dla osób, które aktywnie prowadzą swoje blogi (minimum 3 posty w miesiącu).
2. Wysyłam na terenie Polski - jeśli masz polski adres do korespondencji, to zapraszam :)
3. Na pasku bocznym bloga umieść powyższy bannerek wraz z odnośnikiem do tego posta.
4. Wyraź chęć wzięcia udziału w zabawie w komentarzu poniżej.
5. Dla osób, które zamieszczą u siebie post z informacją o moim Candy przyznam dodatkowy los, a więc szansa na wygraną będzie podwójna ;)
6. I jeszcze jedna szansa na dodatkowy los - zawsze chciałam, żeby moje dzieci dostawały kartki urodzinowe, jeśli znajdą się chętne osoby, to będzie mnie i im niezmiernie miło, a Wy zyskacie dodatkową szansę na wygraną ;)
7. Zabawa trwa od dziś, tj. 03.06.2018 do dnia urodzin Olka, czyli do 1.08.2018 r.
8. Wyniki podam 02.08.
9. Wysyłka paczki nastąpi w ciągu tygodnia od ogłoszenia wyników.

Powodzenia! :)

36 komentarzy:

  1. Madziu na pewno znajdą się chętni, ja już się zgłaszam jako pierwsza :)
    Mam zasadę, że osobnych postów o candy nie wstawiam, więc wybacz ale jej nie złamie, myślę że banerek u mnie na blogu i tak sporo osób zobaczy :)
    A karteczki Twoim dzieciaczkom chętnie wyślę, a kiedy Twoja córcia obchodzi urodziny, zdążę jeszcze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdążysz, dopisałam do posta datę :)
    Izka ma urodziny 26 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście ustawiam się w kolejce :) Karteczki bardzo chętnie wysilę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio po uszy siedzę w kartkach. Z wielką przyjemnością wezmę udział w candy i wykonam karteczki dla Twoich dzieciaczków :) Banerek i post już u mnie https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/2018/06/201-candy-u-magos.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy tworzysz więc grzecznie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Już fraz wygrałam u Ciebie candhy i wiem, że robisz piękne prezenty więc chętnie ustawiam się w kolejce. Post zaraz opublikuję a i karteczki powinnam dać radę zrobić

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie i ja wezmę udział w candy :)
    Moje dziewczynki też wkrótce mają urodzinki podobnie jak u Ciebie :) (starsza 11.06 - 3 a młodsza 11.07 - 1)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także postaram się zrobić karteczki dla Twoich brzdąców 😊 i w wolnej chwili też dodam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się nieśmiało i ja :)
    banerek i post już wiszą (https://pasjemojelucy.blogspot.com/2018/06/60-candy-u-magos.html)
    Wszystkiego dobrego dla dzieciaczków!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak fajnie, że Twoja Kruszynka jest z końca czerwca zdążymy coś wymyślić a do candy zgłoszę się jak nadrobię 3 posty w miesiącu bo się zapuściłam hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3 posty w miesiącu, mogę oficjalnie wziąść udział :D
      Bardzo mnie cieszy, że mysza dotarła, A Oluś ma jakieś ulubione postaci/ motywy jeszcze nic nie zaczęłam działać :)

      Usuń
    2. Na topie straż pożarna :)

      Usuń
  11. Gratuluję Maluchom pięknych Jubileuszy, do zabawy zapisuję się z chęcią i serdecznie pozdrawiam całą Rodzinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje takich okazji;). Co prawda nie wiem czy mogę się dopisać bo moja aktywność kończy się na 2 postach:). Tak czy tak informację o zabawię i tak u siebie zamieszczę:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Magdo ja chetnie sie zapisze na candy i dorzucę od siebie co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja z miłą chęcią zapisuję się na candy :) To u Ciebie w czerwcu prawdziwe świętowanie :D Karteczki chętnie wyślę, nie ma nic piękniejszego niż uśmiech na twarzy dziecka :)
    P.S. Mój synuś też jest z czerwca tyle, że z 24 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością dołączę do zabawy. Banerek i post u mnie na blogu. Posiadam krajowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje,zapisuje się do zabawy,chetnie też wyślę kartki twoim dzieciakom,możesz mi podesłać adres na p_Elunia@ interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chętnie się ustawię w kolejce!:) Super okazje!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ustawiam się w kolejce karteczki wyślę dla dzieciaczków na pamiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mocy Bożych Błogosławieństw!
    I dla Królewny i Królewicza oraz dla KrólowejMatki...
    Zgłaszam się do zabawy:)
    ps. Z radością wyślę karty urodzinkowe.
    Poproszę adres do wysyłki.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mocy Bożych Błogosławieństw!
    I dla Królewny i Królewicza oraz dla KrólowejMatki...
    Zgłaszam się do zabawy:)
    ps. Z radością wyślę karty urodzinkowe.
    Poproszę adres do wysyłki.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy tworzysz więc i ja stanę w kolejeczce po coś od Ciebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również z przyjemnością dołączam do Twojej zabawy! I już składam serdeczne życzenia dla Twoich dzieci - wielu okazji do radości, zdrowia i mnóstwa pomysłów odkrywaniu świata!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do zabawy - banerek wisi ;)
    A Twoim dzieciaczkom - dużo, dużo zdrówka i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią i ja przyłączę się do zabawy :).

    Informację umieszczę na pasku bocznym i w osobnym poście :).

    Oczywiście wszystkiego najlepszego dla Twoich dzieci. Dużo zdrówka i żeby uśmiechy nie schodziły im z buziek :).

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja się dołączę do zabawy :) Banerek już wisi a dla dzieciaczków dużo zdrówka i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się grzecznie ustawiam w kolejce, banerek na blogu :) -> https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się, choć prowadząc aktywnie bloga najczęściej publikuję dwa posty w miesiącu. Niestety na więcej nie mam czasu. Najserdeczniejsze życzenia dla wspaniałej dwójki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się i ja:) Banerek już dawno na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I post też:) http://rudamamaijejpasje.blogspot.com/2018/06/449-candy-u-magos.html

      Usuń
  29. Z przyjemnością zapisuje się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie wezmę udział i z ogromna przyjemnością się zapisuję :)
    Banerek już wisi na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też się chętnie dołączę:-)
    banerek: https://bawelnianeniteczki.blogspot.com
    Najlepsze życzenia dla Dzieciaczków!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)