Follow Us @pasje.magos

niedziela, 10 czerwca 2018

Wielkanocne Kartkowanie & Zakładkowy Zawrót Głowy - podsumowanie maja

Witajcie :)
Ostatnio cierpię na niedoczas. Zaczęłam sobie dorabiać zdalną pracą w domu i ciągle coś się dzieje ;)
Pora na podsumowanie majowych zabaw :)














Na początek majowe pisanki :)
Dziewczyny jak zwykle dałyście z siebie wszystko :)





















A teraz majowe zakładki :)
Witam w zabawie nowe dziewczyny, które dołączyły ze swoimi motylami :)














Dziękuję wszystkim za udział w zabawach :)

Kwietniowe wyzwanie zakładkowe wygrała babeczka Marychny :)

Marysiu, gratuluję, proszę o podanie adresu do wysyłki niespodzianki :)

__________________________________

Tradycyjnie, jak co miesiąc, głosujecie na najładniejszą zakładkę miesiąca.
Wasze zgłoszenia przyjmuję tym razem w komentarzu, a nie na maila :)

20 komentarzy:

  1. Śliczne prace, aż miło popatrzeć. Głosuję na zakładki Ani Iwańskiej, szczególnie podoba mi się ta z bukietem kwiatów i błękitnymi motylkami. Pozdrawiam Madziu i życzę więcej czasu dla siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki i zakładki są przepiękne! A z zakładek najbardziej podoba mi się ta wykonana przez Magię Zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I super Madziu, że w komentarzu a nie na maila :)
    Wszystkie zakładki są piękne ale ja się zakochałam w jednej odkąd ją zobaczyłam w poście, a mówię o tej niebieskiej zakładce Ani Iwańskiej, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiekszosc zakladek podoba mi sie. Glosuje na Magie Zdobienia-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczny klimat... Magii Zdobienia 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie:
    Czy do zabawy wielkanocnej można przyłączyć się w każdej chwili (rozumiem że do zakladkowej tak) i czy jest to zabawa tylko dla osób które haftuja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dołączyć w każdej chwili :) i jak widać po kartkach - jest dla wszystkich, nie tylko haftujących :)

      Usuń
  7. Piękne! I kartki, i zakładki. Moja kartka pasuje też do czerwcowego wyzwania - ale nie będę taka i postaram się zrobić nową.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zachwycam się zakładkami Marychny Z... Są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakładki, pełne motyli.Podoba mi się kilka z nich, ale dzisiaj głosuję na Violkę. Jej zakładka urzekła mnie swoją prostotą i stąd ten wybór. Cieszę się z wygranej w kwietniowej edycji.Jest to dla mnie ogromne zaskoczenie. Dziękuję za oddane na mnie głosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele mi się podoba zakładek, na serio trudny wybór by wskazać tę jedyną. Wybieram zakładki ebi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu super kartki i zakładki powstały. Marysi gratuluje wygranej a swój głos oddaję na haftowanego motylka Anuli
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. mój faworyt to zakładki Created by Ebi, chociaż wszystkie piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój faworyt to zakładka Magii Zdobienia. Piękne są wszystkie,ale na tą oddaję głos 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie fajne ale swój głos oddaję na Twórcze Pasje Danki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne jajcowe karteczki a zakładki jak marzenie :)
    Głos oddaję na Violkę, bardzo dopracowana zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jajeczka super :) A z zakładkami mam zagwozdkę, tyle ślicznych że nie wiadomo którą wybrać :) Może postawię na zakładkę miroska, lubię takie przestrzenne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne! I zakładki i karteczki, zwłaszcza te z krzyzykami ;) super robota !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co jedna to piękniejsza :) Głosuję na Trzeci pokój :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)