Follow Us @pasje.magos

wtorek, 21 sierpnia 2018

Podsumowanie lipcowych zabaw

Witajcie!
Na wstępie przepraszam Was za moją długą nieobecność i tak późne podsumowanie zabaw, ale lipiec to nie był zbyt dobry miesiąc... Upały, choroby i inne czynniki sprawiły, że skutecznie odechciało mi się blogowania. Dopiero wracam do żywych po prawie 3 tygodniach okresu chorobowego, jak nie Dzieciaki, to ja i tak w kółko.
Mam nadzieję, że teraz już będzie lepiej :)
Nie przedłużając - zapraszam na zdjęcia lipcowych prac Dziewczyn :)






P.S. Jestem zmuszona zawiesić nagradzanie zakładek, muszę ograniczyć wszelkie wydatki, mam nadzieję, że nie będziecie złe z tego powodu i nadal będziecie brały udział w zakładkowaniu.

Na początek zakładki dziewczyn:

Anula


Au-une

Magda Małkowska

Marychna Z

Ania Iwańska


Trzeci Pokój


violka



I piękne wielkanocne kartki z barankami :)

Agata Baran

Agnieszka R.

Ania Iwańska

Anula

Basia Niezgoda

Świat wg Basi

beva


Elunia

Ewa Gawlik


kgosia


Mariola


Maryla


małe niespodzianki


Promyk 


Macie swoich faworytów? 
Dziękuję Dziewczynom za udział w zabawach :) jesteście WIELKIE!

P.S. Mam pytanie do dziewczyn posiadających maszynki do cięcia i wytłaczania - jakie macie? Powoli chcę zacząć odkładać na zakup takiego sprzętu. Będę wdzięczna za Wasze opinie :)

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Fajne prace powstały . Ja mam tradycyjnego małego big shot i uważam że w zupełności wystarcza na potrzeby robienia kartek . Kupiłam go Tu
    https://nastrychu.pl/product-pol-87827-Maszynka-Big-Shot-Starter-Kit-Zestaw-Sizzix-MLH-My-Life-Handmade-Cardstock-Fabric-661545.html
    Można kupić tańszą wersję bez wykrojników https://nastrychu.pl/product-pol-70632-Maszynka-Big-Shot-Only-Sizzix.html

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace! i jak dużo!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne prace, w zakładkach moją faworytką jest zakładka Madzi Małkowskiej a w kartkach Owieczka Promyka :) Co do maszynki ja mam małego big shota kupowałam w na strychu, widzę, że Ania linki podrzuciła ci. Pozdrawiam i zdrówka dla Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A czerwcowe podsumowanie!?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace dziewczyn są świetne, jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystkie prace :)
    Ja też mam małego big shot i jak dla mnie jest super !!!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki!:) Co do maszynki mam Nellie's Press Boss. Ma regulację docisku, zatem pasują do niego wszystkie wykrojniki i foldery do wytłaczania przy jednych płytkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace powstały w lipcu :) Również przymierzam się do zakupu maszynki, ale póki co zdecyduję się na taką małą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace , wszystkie bez wyjątku.Kreatywność i pomysłowość dziewczyn zdaje się nie mieć granic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj piękności powstały na to wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace powstały.
    Ja mam JOY TROUVAILLE - kupiłam ją tu: https://sklep-ewa.pl/maszynka-do-wycinania-i-wytlaczania-joy-trouvaille - i jestem z niej bardzo zadowolona.
    Ostatnio pokazały się na naszym rynku również małe maszynki, np.
    https://sklep-ewa.pl/pl/p/Maszynka-do-wycinania-i-wytlaczania-MINI-TROUVAILLE/8523
    https://sklep-ewa.pl/pl/p/Maszynka-do-wycinania-i-wytlaczania-Nellies-Choice-TAUROS/11578
    wszystko zależy od tego co będziesz chciała nią wycinać.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace powstały :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)