Follow Us @pasje.magos

środa, 22 sierpnia 2018

Sielski notatnik z makami

Witajcie!
Dziś chciałam Wam zaprezentować rustykalny notatnik z sielskim obrazkiem prosto z wiejskich pól :)
Znalazły się na nim moje ukochane maki, chabry i kłosy zboża.
Niesamowicie szybko i cudnie mi się haftowało ten obrazek.
Powstał na Aidzie w kolorze naturalnego lnu, wyszywany dwiema nitkami DMC według rozpiski.
Całość dopełniła lniana taśma z delikatną koronką.
Zapraszam na pokaz zdjęć :)







Notatnik zgłaszam do wyzwania kwiatowego w Szufladzie



Jak Wam się podoba? :)
Niebawem drugi notatnik z tej serii, tym razem z żonkilami i tulipanami :)

45 komentarzy:

  1. Śliczny! Piękny haft wybrałaś na ozdobę tego notatnika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest wspaniały,misterny staranny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny haft i do tego piękna koroneczka.:) Pozdrawiam Madziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, stylowa okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyhaftowana okładka . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy letni notatnik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór i okładka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten notatnik:-) I ogromnie podoba mi się koronka. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft, ślicznie wygląda okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, jaki piękny notatnik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny notatnik, a ten haft jest cudny.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy i ta koronka do tego delikatnie sie wpasowała, a wzór wyeksponowany. Całość śliczna jak zawsze Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu idealny, nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny - zarówno haft, jak i wykonanie całości. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś pięknego! Ciekawa jestem, ile ich będzie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny notes. Aż żal byłoby taki włożyć do torby - szkoda żeby się zniszczył

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca, podoba mi się zwłaszcza połączenie haftu z lnem i delikatną koronką. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)