Follow Us @pasje.magos

piątek, 6 grudnia 2019

Trudne powroty...

Witajcie!

Długo mnie tu nie było. Zdecydowanie za długo.
Od czego by tu zacząć?
Chciałabym Was przeprosić za to, że tak bez słowa odeszłam, ale jakoś wena mnie opuściła, a poza tym ten rok obfitował w wiele wydarzeń, tych mniej przyjemnych i tych bardzo przyjemnych.
Zacznę od tego, że 1 października powitaliśmy na świecie nowego Członka naszej Rodzinki - i tym sposobem do dwójki moich Pociech dołączyła Trzecia, a raczej Trzeci :)
Powoli uczymy się od nowa życia, bo mimo, że różnica wieku między Dzieciakami nie jest duża, to ja już wyszłam z rytmu wstawania nocnego i lunatykowania ;)
To takie najistotniejsze wydarzenie tego roku i najpiękniejsze.
Mam nadzieję, że moja wena raczy powrócić. Tak sobie przynajmniej zażyczyłam w liście do Świętego :)
Planuję twórczo zacząć Nowy Rok, chciałabym przynajmniej raz w tygodniu wziąć igłę do ręki i nie myśleć o niczym innym. Jak będzie? Czas pokaże.
Dziękuję wszystkim Czytelniczkom za wiadomości mailowe i martwienie się, gdzie się podziałam, to bardzo miłe :)
Nie będę się deklarować, że będę tu często, że będę pisać raz w tygodniu, ale postaram się coś tutaj od czasu do czasu naskrobać, jak mi ten mój mały Skrzacik pozwoli.
Planuję też dołączyć do jednej z zabaw kartkowych, od tak dla własnej mobilizacji, ale to jest jeszcze do przemyślenia, żebym później nie dała plamy przed samą sobą :)

Będzie mi miło, jeśli ponownie zechcecie podczytywać moje posty, zapraszam :)

A z okazji dzisiejszych Mikołajek życzę wszystkim, aby Święty przyniósł Wam cały wór prezentów rękodzielniczych, dużo weny i rozciągnął dobę o kolejne 24 godziny (co najmniej) :)

Buźka!

54 komentarze:

  1. Witaj z powrotem! Cieszę się, że wróciłaś i gratuluję narodzin synka- niech wam się zdrowo chowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Cieszę się,że zostałaś ponownie mamą dasz radę to wszystko opanować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Cieszę się, że wracasz i serdecznie gratuluję narodzin synka - niech zdrowo Wam się chowa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jesteś, bo troszkę się martwiłam o Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Madziu kolejnej pociechy. Niech malutki się zdrowo chowa i rośnie duży i radosny. Fajnie, że znów jesteś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, cieszę się ze jesteś z powrotem 😊 gratuluję Madziu zostania po raz kolejny mamą❤ niech maluszek chowa się zdrowo. A dla Was wszystkich siły i wytrwałości 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że wróciłaś!
    Gratuluję kolejnej pociechy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu fajnie, że wróciłaś i to z radosną nowiną :) Gratulacje z narodzin synka i dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Skrzacika. Niech się zdrowo chowa. Fajnie, że wróciłaś. Życzę ci mnóstwa spokojnych chwil na swoje pasje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Madziu, ze jestes z powrotem gratulacje z okazji narodzin synka, niech sie zdrowo chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wróciłaś. Lubię tutaj zaglądać. Gratuluję dzieciątka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że wróciłaś. Życzę Ci zdrowia dla Ciebie i całej Waszej Rodziny :) i czasu na haft :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się ciesze ze wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji narodzin maleństwa:) wszystkiego dobrego dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!! Niech maluszek zdrowo rośnie. Jak trochę dojdziesz do siebie to wena na pewno wróci. Fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że wróciłaś :) Gratulacje! Niech się zdrowo maleństwo chowa, a Tobie życzę przespanych nocy i powrotu weny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak fajnie ze jestes! Zaglądałam tu, wyczekiwałem nowego postu i jest!!! Serdecznie gratuluje trzeciej pociechy i zycze radosnego pełnego cierpliwosci macierzyństwa 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że odnalazłaś czas i chęć w sobie by powrócić do blogowego świata :-)
    Serdecznie gratuluję narodzin synka! Dużo zdrowia dla Ciebie i Waszej Rodzinki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że wróciłaś. Sama też mam czasami brak weny do prowadzenia bloga, ale potem przypomina mi się ile fantastycznych osób dzięki niemu poznałam i ile inspiracji oraz jak długo już go prowadzę. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i całą Rodzinkę :o)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super, gratuluję Madziu synka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj z powrotem :) Gratulacje powiększenia rodziny i miło mi, że pojawiłaś się u mnie ze swoim wpisam, od razu wpadam się przywitać :) życzę aby udawało się wygospodarować chwile spokoju z igiełką w ręku i pokazywać nam się od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie że wróciłaś. Ja też zaniedbuje bloga przez mojego "arbuza". Chociaż próbuję coś dłubać w przerwach między kolejnymi etapami przygotowań na przyjście skrzacikow. Życzę ci przede wszystkim snu 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje z okazji powiększenia rodziny. Trzymajcie się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo no to gratuluję :) Ja mam tylko 2 za to różnicy 5 lat ;/
    A co do Niteczek w karteczki - oczywiście, że możesz się zapisać, posiadanie bloga nie jest obowiązkowe, wystarczy trzymać się kalendarza i wysyłać w terminie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję narodzin dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje z okazji narodzin nowego członka Twojej rodzinki! na spokojnie sobie hafcikuj i raz na jakiś czas wrzucaj fotki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Kochana:)
    Mam nadzieję,że pozostaniesz tu teraz na dłużej :)
    Pozdrawiam ciepło
    K.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie że znowu jesteś:) wszystkiego dobrego dla Ciebie i maluszka ♥️
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje:) Mnie też długo nie bylo, więc motywujmy się wspólnie do powrotu w blogowy rytm:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super!! Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)