Follow Us @pasje.magos

środa, 9 stycznia 2019

Kartka z niebieskim bukietem

Witajcie :)
Dziś chciałam pokazać kartkę z niebieskim bukietem kwiatów. Powstała na szybko, więc nie jestem z niej zbytnio zadowolona, no ale jest ;)
Zapraszam na zdjęcia:








W kolejnym poście pochwalę się otrzymanymi od Was kartkami urodzinowymi (oraz świątecznymi) i upominkami, jakie niektóre z Was dla mnie przygotowały :)

P.S. Widzę, że jesteście niepocieszone, że nie będzie kontynuacji Wielkanocnego Kartkowania. Przemyślałam sprawę, skoro jest trochę chętnych, to zrobię kontynuację, ale nie będę robiła żadnych podsumowań, po prostu podepniecie swoje posty do żabki i tyle. Jak Wam pasuje taki układ, to ogłoszę kontynuację zabawy :)

31 komentarzy:

  1. Prześliczny jest ten bukiecik :)
    Jakby co to ja jestem Za;) kontynuacją zabawy i bardzo się ciesze, że będzie kontynuowana:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik śliczny i piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi tam Twój haft Małgosiu baaaaaaardzo się podoba!! :)) Śliczny, delikatny i do tego perfekcyjnie wykonany :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik, "robi" całą kartkę.:) Jak najbardziej jestem za kontynuacją zabawy. Pozdrawiam Madziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyszła, kolory śliczne a haft delikatny! :) poza tym jeszcze nawiążę do posta podsumowującego rok 2018 - notesy super! te kwiaty na lnie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest piękna. Jak dla mnie może być bez podsumowania. Wiadomo każdy ma jakieś priorytety i często trzeba z czegoś zrezygnować. Niech wielkanocne kartkowa nie trwa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest śliczna :) Z kontynuacji zabawy bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego jesteś niezadowolona? Dla mnie Twoja karta jest piękna, lubię takie proste, skromne formy. Jest bardzo ładna i z pewnością obdarowana osoba ucieszy się na jej widok ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny delikatny haft jest całą ozdobą kartki, a jej prostota bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny bukiecik:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kartka i perfekcyjny hafcik - bardzo mi się podoba i jest moja własna - jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W prostocie siła!!! Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)