Follow Us @pasje.magos

czwartek, 10 stycznia 2019

Podziękowania świąteczno-urodzinowe

Dziś będę się chwalić :)
I dziękować :) Wam moje Drogie Koleżanki za kartki i upominki, jakie od Was otrzymałam.
Na początek kartki świąteczne, które do mnie dotarły, a zatem ogromnie dziękuję za pamięć o mnie :)

justiti


Ani Klimkiewicz


Lence z Zacisza Lenki


Carpediem


Agatce Baran


Elżusi


Katarzynie


Agnieszce R


Oli Żurek


Madzi B



Kolejne to kartki i upominki urodzinowe, jakie mi sprawiłyście. Dziękuję za spełnienie mojego marzenia o otrzymaniu kartki urodzinowej :)

Lence z Zacisza Lenki


Agatce Baran


Kseni


Katarzynie 


Violi 


Zaklętej Igiełce


 Agulkowi


Oli Żurek


Promykowi


Asi B i jej córce Zosi



Au-une


Marioli


I ostatnia sprawa, Wymianka Urodzinowa 2019 organizowana przez Madzię B. Dziękuję Dziewczęta za prezenty :)

Eli


Justynce


Madzi


Gosi


Basi


Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam.
Jesteście Kochane, sprawiłyście mi wiele radości :)

P.S. Zapraszam do udziału w wymiance tematycznej, szczegóły w poście niżej :)

20 komentarzy:

  1. Same piękności przyleciały do Ciebie i jest sie czym zachwycać:-)
    Sto lat i wszystkiego dobrego z okazji urodzin:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ prezentów mnóstwo! Dziękuję za odział w zabawie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję kochana, że i moja przesyłka na dniach dojdzie do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałości:)
    wszystkiego pięknego ładny wiek zaczyna się dla ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy czekoladę ktoś wyjął z paczki? Mam nadzieję, że nie, tylko nie doczekała sesji zdjęciowej.;) Wszystkiego dobrego raz jeszcze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Czekolada nie doczekała sesji :D

      Usuń
  6. Wspaniałe niespodzianki dostałaś Madziu.:) Jeszcze raz wszystkiego dobrego.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty otrzymałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No rewelacyjnie Madziu :) ciesze sie ze jestem w tym gronie co mogło Ci sprawić radosc :) sto lat raz jeszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki i prezenty otrzymałaś. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kartki Madziu! czyżby moje kartki, świąteczna i urodzinowa nie dotarły do Ciebie? wysłałam je na początku grudnia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, niestety nic od Ciebie nie dotarło. Zapewne poczta nawaliła.

      Usuń
    2. no po prostu przykro mi...

      Usuń
  11. Ale ogrom wspaniałości :) Madziu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin. Piękne karteczki dostałaś, tylko pozazdrościć ;)
    Nie wiem dlaczego ale Twój blog zniknął mi z zapisanych blogów. Zmieniałaś może adres bloga?
    Haftowałam z Tobą SAL z Dziewczynkami i wiem, że tu zaglądałam, ale potem gdzieś mi zniknęłaś....
    Na szczęście już cie odnalazłam i mogę podziwiać Twoje prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)