Follow Us @pasje.magos

wtorek, 29 stycznia 2019

Wymianka z Zimną - W zaczarowanym świecie

Witajcie :)
Pod koniec zeszłego roku Asia zaproponowała na swoim blogu zabawę Wymień się z Zimną.
Pierwszym tematem na wymiankę był zaczarowany świat.


Jakież było moje zdziwienie, kiedy w dniu moich 30. urodzin Asia napisała mi maila, że to właśnie ze mną będzie się wymieniać w ramach tego tematu :)
Plan w głowie miałam już jakiś czas, wiedziałam, że wyhaftuję coś, co od dawna było na mojej wishliście :)

Ochoczo zabrałam się do pracy i po tygodniu powstało takie oto coś :)







Do kompletu stworzyłam kartkę :)





I całość handmade'ów :)


A później był czas na wysyłkę, z ręką na sercu czekałam, aż Asia napisze, że paczka do niej szczęśliwie dotarła, bo wszyscy wiedzą zapewne, jak to jest z pocztą...

Ja w swojej paczce znalazłam takie cudo, same zobaczcie:




Zawsze marzyłam o łapaczu snów, ale nie wpadłam na pomysł, że można to połączyć z haftem, genialne! Asiu, czapki z głów :)

Asia dołożyła też do paczki piękne materiały i przydasie różnej maści, aż mnie ręce świerzbią, żeby zacząć na nich coś działać :)


Asi bardzo dziękuję za zorganizowanie takiej wymianki.
Świetnie się bawiłam i szczerze żałuję, że tylko raz można zostać wylosowanym, bo apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Cóż, będę podziwiać inne rzeczy, jakie powstaną w ramach tej wymianki spod rąk zdolnych Koleżanek Hafciarek :)


14 komentarzy:

  1. Wspaniałe niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Magicznie się wymieniłyście :D.Super paczuszki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie bajeczne jendorożce! Ten od Asi wkomponowany w łapacz jest fantastyczny. Super wymianka. zaintrygowały mnie te materiały czy to są kanwy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka:) Super haftowane jednorożce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie sie obdarowałyście, wspaniałe hafty oba i świetnie oprawione. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie prace są przecudne!! Super, że wymianka Wam się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja dziekuje za pomoc w realizacji mojego marzenia! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wymianka. Piękne jednorożce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu pięknie się wymieniłyście :) Śliczne prace! Aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne prezenty sobie nawzajem sprawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknymi pracami się wymieniłyście.Świetna zabawa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne jednorożce! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)