Follow Us @pasje.magos

wtorek, 5 grudnia 2017

77. SAL SODA




Witajcie!
Przepraszam Was, że nie przyszłam z tym postem o czasie, ale Synio miał małą przygodę zdrowotną i wylądowaliśmy w szpitalu, w związku z czym nie miałam głowy do niczego :(

Na dzień dzisiejszy mam przygotowane tylko materiały do haftu, nie postawiłam ani jednego krzyżyka, mam nadzieję, że grudzień zakończę z lepszym wynikiem, niż start ;)

Widziałam u dziewczyn, że większa część już zakończyła haft pierwszej panienki, zatem zapraszam do linkowania pod żabą :)


16 komentarzy:

  1. Synkowi szybkiego wyzdrowienia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia synusiowi:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka dla Olka :) Niech więcej nie choruje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia zdrowia i jeszcze raz zdrówka! :) Najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrówko najważniejsze reszta się nie liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby synuś szybko wyzdrowiał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka dla Syna. Ja niestety z tych, którzy też jeszcze nie zaczęli więc witaj w klubie. postaram się za miesiąc pokazać dwie panny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia dla synka :) Ja też jeszcze nie zaczęłam wyszywać

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te panienki. Czy ja mogłabym jeszcze dołączyć do zabawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Proszę o maila w tej sprawie :)

      Usuń
    2. Już podaję qwerty00000@op.pl
      Dziękuję

      Usuń
  10. Przepraszam że się upomne, ale nic do mnie nie doszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłam o kontakt mailowy przez formularz, a nie podanie maila ;)
      Zaraz się odezwę.

      Usuń
  11. z miesięcznie opóźnioną pierwszą panienką czekać na kolejny post?
    Opcja dodania linku nie pojawia mi się w widgecie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)