Follow Us @pasje.magos

czwartek, 28 grudnia 2017

Świąteczna wymianka

Jakiś czas temu Asia zorganizowała na swoim blogu świąteczną wymiankę, niewiele myśląc zapisałam się i oczekiwałam na losowanie par :)
Moja paczka powędrowała do Agaty, a to, co znalazło się w paczce:


Ja otrzymałam paczkę od Małgosi Zoltek:


Małgosiu, dziękuję Ci za prezenty, wszystko na pewno zostanie odpowiednio spożytkowane :)

Asi dziękuję za zorganizowanie i czuwanie nad wymianką :)

W tym miejscu chcę podziękować również Madzi B i Ewie Gawlik za kartki świąteczne :)
Buziaki dla Was dziewczyny :)

11 komentarzy:

  1. Super, że wymianka się udała :) Pięknie się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super upominki przygotowalyscie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że prezenty spodobały się. Śliczną paczuszkę przygotowałaś. Właśnie kończę ten hafcik z bałwankiem tylko mój jest z Dimensions.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka.
    A ja wiszę z naszym SAl-em, nie udało mi się dokończyć pierwszej baletnicy. Grudzień nie był łaskawy :( W styczniu będą dwie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty przygotowałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wymianka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie się wymieniłyście, piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna zawartość paczek :)
    Kochana, ja też Ci bardzo dziękuję za kartkę z życzeniami. Sprawiłaś mi 100% niespodzianki. Pochwalę się przy następnym blogowym wpisie.
    Pozdrawiam i życzę samych cudowności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. obie paczuszki bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna wymianka:)Szczęśliwego Nowego Roku!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. WspaniałoSci same:)
    Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość, miłość,
    pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń,
    a gdy się one już spełnią,
    niech dorzuci garść nowych marzeń,
    bo tylko one nadają życiu sens.
    Szczęśliwego Nowego 2018 Roku !
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)