Follow Us @pasje.magos

wtorek, 4 grudnia 2018

Podaj dalej - wysłane upominki

Witajcie :)
Prezenty dotarły do Dziewczyn, więc mogę spokojnie pokazać, co poleciało do Reni i Małgosi Zoltek w ramach zabawy Podaj dalej:




Tradycyjnie w paczce znalazły się przydasie, coś dla uprzyjemnienia chwil przy robótkach oraz prezent - każda z Dziewczyn dostała notatnik z monogramem :) Oba pokazywałam już na blogu we wcześniejszych postach :)
Prezenty się spodobały, to mnie najbardziej cieszy.
Renia już ogłosiła kontynuację zabawy, a u Gosi wypatrujcie kontynuacji :)

P.S.
Zapraszam do udziału w Candy i w SALu SODA :) Na pasku bocznym znajdziecie odsyłacze :)

15 komentarzy:

  1. Pięknie obdarowałaś dziewczyny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe niespodzianki przygotowałaś Madziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe upominki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotowałaś rewelacyjne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję raz jeszcze:)
    ogłoszone i wysłane dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są paczuchy od Ciebie! To jedna z najlepszych podaj dalej w jakich brałam udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ja do Ciebie prezentu nie wysyłałam, musiałaś mnie z kimś pomylić ;) Ja natomiast od Ciebie dostałam paczkę z Podaj dalej ;)

      Usuń
  8. śliczne prezenty otrzymały dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)