Follow Us @pasje.magos

czwartek, 6 grudnia 2018

Wielkanocne Kartkowanie - podsumowanie października i listopada

Witajcie,
dziś post podsumowujący październikowe i listopadowe Wielkanocne Kartkowanie 
A oto prace Dziewczyn, które jak zawsze spisały się na medal :)

W październiku rządziły kartki z babkami wielkanocnymi :)

Agata Baran


Agnieszka R


Basia Niezgoda


Basia Pawlak


beva


Elżusia


Ewa Gawlik


kgosia


małe-niespodzianki


Mariola


Maryla


Promyk


W listopadzie na kartkach gościł kurczak w jajku :)

Agnieszka R


Basia Pawlak


beva


Elżusia


Ewa Gawlik


kgosia


małe-niespodzianki


Mariola


Maryla


Promyk


Agata Baran


Dziewczyny, dziękuję za wspólną zabawę :)

P.S. Zostało jeszcze jedno wolne miejsce w Podaj Dalej, jak ktoś ma ochotę, to zapraszam do zapisu pod tym postem: http://www.pasje-magos.pl/2018/11/hurtowe-podaj-dalej.html

13 komentarzy:

  1. Świetne karteczki powstały,.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki :)
    Madziu kartki podpisane "Elżusia" są mojej produkcji.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne i bardzo radosne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z hafcikami najpiękniejsze !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki - jesteście już zabezpieczone na Święta Wielkanocne. Ile pięknych inspiracji.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ps. Usunęłam poprzedni komentarz, bo wysłał mi się nieskończony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, karteczki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie cudne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne karteczki powstały :)
    A ja mam pytanie, czy będzie kolejna edycja zabawy? Chętnie bym się zapisała. W tym roku miałam sporo zabaw i już na tę bym się nie wyrobiła. Przyszły rok zapowiada się nieco luźniejszy. A kartki Wielkanocne bardzo się przydadzą w każdej ilości ;) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna galeria kartek. Moich niestety nie ma. Musiałam odpuścić sobie. Ale jeśli ta edycja będzie trwała do Wielkanocy 2019 (czyli jeszcze 3 miesiące) to nadrobię wszystkie miesiące. Pozdrawiam i życzę spokojnych, radosnych świat Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)