Follow Us @pasje.magos

sobota, 1 grudnia 2018

SAL Birth flowers SODA

Witajcie :)
Przychodzę dziś do Was z propozycją wspólnego haftowania kolejnego z obrazków SODA, który urzekł moje serce :)


są to urodzinowe dziewczynki z kwiatami - jest ich 12 - każda reprezentuje dany miesiąc i odpowiednik kwiatowy :)




Czyż nie są urocze? :)
Mnie skradły serce od razu, jak je tylko zobaczyłam, to mówię sobie: Muszę, bo się uduszę! 
Założę się, że i Wam się spodobają i będzie nas spora grupka, jak przy kwiatowych baletnicach :)

SAL startuje 01.01.2019 r., skoro jest 12 obrazków, to rachunek wychodzi prosty, że jeden hafcik na jeden miesiąc :) 
Oczywiście termin jest zupełnie luźny, każda hafciarka robi je w swoim tempie. Nie trzeba zachowywać kolejności miesięcy.
Chciałabym, aby na blogach były pokazywane już gotowe hafciki, a nie etapy ich tworzenia ;)

dla chętnych bannerek zabawy:

Wyszywacie na czym chcecie :)
Wzorek do znalezienia samodzielnie, a jeśli będzie problem, to służę pomocą w poszukiwaniach :)

To co, znajdą się chętne? :)
Zapisy w komentarzu :)


16 komentarzy:

  1. No i pomysł na noworoczny Sal wziął w łeb, uprzedziłaś mnie hehehe. Oczywiście, że dołączam, bo i tak miałam go w planie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wzór. Mam wielką ochotę dołączyć, ale muszę przemyśleć, czy podołam czasowo. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie dziewczynki, aż żałuję, że haft nie dla mnie. Powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wzorek, będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakie są wymiary tych dziewczynek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 120 x 70-80 zależy która

      Usuń
    2. To przez najbliższy rok odpada. Też będę kibicować i podziwiać.:)

      Usuń
  6. wzorki sa piękne , ale z tego co wyczytałam w opisie maja wielkość ok 300 x 120 krzyżyków. Dla mnie nierealne do wyszycia w jeden miesiąc, . Więc z żalem ale będę podziwiać Wasze postepy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Agnieszka wyżej napisała, że wielkość 120 x 70-80, zależy która dziewuszka

      Usuń
  7. Oj kusisz, kusisz :)
    Cały dzień myślałam i muszę dołączyć i spróbować :)
    pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne - będę kibiować bo już mam w planie inne SALe.

    OdpowiedzUsuń
  9. do tej pory żałuję że ni wyszywałam z Wami kwiatowych baletnic... zgłaszam się ale nie wiem czy znajdę wzorek, będę szukać i jakby co się odezwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba też spróbuję, bo są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam i się namyślałam, powyszywam z Wami, na pewno 12 dziewczynek w tym roku nie wyszyje ale potowarzyszyć w Salu mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już koniec stycznia, więc będę podglądać, chyba że jak jakąś znajdę to w międzyczasie dołączę jak będzie można.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)