Follow Us @pasje.magos

piątek, 2 lutego 2018

Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos - wytyczne na luty

Witajcie,
zgodnie z obietnicą dziś wytyczne lutowe do naszej zabawy:




W lutym możecie wykonać kartki na tematy, które znajdziecie na blogu Asi.
Ja podaję natomiast wytyczne :)

Wytyczna do kartki nr 1: bez koloru czerwonego
Wytyczna do kartki nr 2: element zrobiony z włóczki, wełny, kordonka, muliny (poza haftem)

A oto moje interpretacje tematów:



Prace wędrują na zabawę "Wymiatamy resztki" u Moniki Blezień :)



Życzę twórczej zabawy :)

Żabka czeka na Wasze prace do końca lutego :)



22 komentarze:

  1. Fajne wytyczne , niestety Wasza zabawa już mi się nijak nie mieściła w grafiku, więc sobie będę podziwiać .
    Madziu nie gniewaj się, ale w związku z tym że opublikowałaś dziś trzy posty jeden po drugim warto w tym ostatnim wstawić na końcu linki do dwóch pozostałych, lub choć wspomnieć , że w poprzednich jest podsumowanie zakładek ze stycznia i wytyczne na luty. Większość nie cofa sie do tyłu, tym bardziej że masz ustawione wyświetlanie tylko jednego posta.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za sugestię, jutro to poprawię.
      A postów powinno się wyświetlać 10, a nie jeden, nie wiem dlaczego widzisz tylko jeden...

      Usuń
  2. A ja pewnie znów przewrotnie potraktuję temat.;) Choć przyznam, że jestem rozczarowana brakiem czerwieni, która to przecież, wiadomo, jest jedynie słusznym kolorem.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było zamierzone z tym brakiem czerwieni 😊

      Usuń
  3. Hm hm jak zobaczyłam Dzień kota u Asi to zacierałam ręce bo mi pasuje baardzo. Aż do wytycznych: szydełko, druty?? yyyy nie moja bajka i co tu wymyśleć?! jutro przekopuje zbiory w poszukiwaniu kwiatuszka bądź motylka czegokolwiek co by pasowało. Ehh nie ma lekko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Twoje karteczki Madziu super kocik słodki a walentynkowa bardzo C&S i ja takie lubie. :)

      Usuń
    2. Kochana, może być kawałek mulinki czy wełny związany w kokardke, nie stresuj się tym za bardzo ;)

      Usuń
    3. Asia ma rację, może być kokardka z włóczki, albo mulinki ;)

      Usuń
  4. Super wytyczne, motywują mnie bardzo. Zwłaszcza, że oba tematy juz u mnie powstaly i muszę stworzyć drugie 😁. Fajnie, że nie sztampowe. 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna!!!!!!!!!!!!! jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne:)
    wytyczne pasują jak dla mnie zawsze sie dopasuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka Walentynkowa bez czerwieni (choć u Ciebie ją widzę ;) ) to będzie wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolor malinowy, tylko zdjęcie nie uchwyciło dobrze koloru. Staram się trzymać wytycznych, które postawiłyśmy, inaczej zabawa byłaby bez sensu ;)

      Usuń
    2. Powiadasz, że malinowy może być? Hmm... myślałam, że wszystkie pochodne odcienie czerwonego odpadają, ale skoro nie, to ułatwi mi to zadanie :D
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Bez czerwieni, a malinowy to taki bardziej pod róż ;)

      Usuń
  8. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem i ja ze swoją interpretacją tematów. Szalejecie z nimi, a dzięki Wam podkręcam swoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczki!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)