Follow Us @pasje.magos

środa, 28 lutego 2018

Wymiatamy resztki - podsumowanie lutego

W tym miesiącu w zabawie Wymiatamy resztki u Moniki udało mi się wykorzystać część zapasów muliny na wyhaftowanie kilku obrazków.
Pojedynczo prezentowałam je w lutowych postach, a dziś przedstawiam zbiorcze zdjęcia :)



Uciekam do igły i kolejnych projektów :)
Korzystam z tego, że Synek poszedł od lutego do przedszkola, to mam trochę więcej czasu na xxx :)

P.S. Jutro pierwsza wytyczna do wielkanocnego kartkowania, bądźcie czujne :)
Pojawią się również wytyczne do reszty zabaw :)

14 komentarzy:

  1. przepiękne prace stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kochana :-)
    śliczne prace i pewnie troszkę tych resztek mulinowych zużyłaś - ja nie potrafię sama dobrać kolorów do pracy, zawsze coś mi nie pasuje :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko :)
      Ja dobieram tylko do małych prac :)

      Usuń
  3. Naprodukowałaś trochę tych hafcików :) Wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo hafcików powstało! Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, pracowity miesiąc! U mnie zszedł niestety głównie na naukę, ale ma to też swoje plusy ;) Może w nadchodzący weekend znajdę jakąś wolną chwilę na krzyżyki? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście naukę już mam za sobą, więc mogę czas poświęcić na xxx :)
      Życzę Ci znalezienia tej wolnej chwili :)

      Usuń
  6. wspaniale wymiatasz te resztki /u mnie maluchy cierpią nic się nie dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajowe maleństwa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace takie energetyczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły dorobek jak na jedne miesiąc. Świetne hafty , moja faworytka oczywiście baletnica.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na wytyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki i inne prace!
    Panienka w niebieskościach jest super :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)