Follow Us @pasje.magos

niedziela, 11 lutego 2018

Wielkanocne kartki przez cały rok

Witajcie!
Pewnie wiele z Was co roku cierpi na brak lub niedosyt kartek wielkanocnych. Przyznaję, że ja też mam z nimi problem. Wszak prawdą jest, że najczęściej robione kartki to te, na Boże Narodzenie. Dziś wpadłam na taki pomysł, żeby zaproponować Wam, żebyśmy się "pobawiły" w robienie kartek wielkanocnych, ale nie takie jednorazowe, a comiesięczne :)


Zgodnie z moją myślą, która mi się w głowie zrodziła: w każdym miesiącu do wykonania byłaby kartka wielkanocna. Zakładam, że pracujecie w różnych technikach rękodzielniczych, więc nie narzucam, czy ta kartka ma być z haftem, czy bez niego, pozostawiam Wam dowolność.

Dziś przychodzę tylko z pytaniem, czy byłyby chętne osoby na takie wspólne kartkowanie przez cały rok? Zabawa doszłaby do skutku, jeśli na początek zbierze się grupka powiedzmy 5-6 osób. Zapisy będą cały czas otwarte, więc będzie można dołączyć do zabawy w każdym momencie.

A jeśli znajdą się chętne, to w jakiej formie widzicie to kartkowanie? Pełna dowolność, czy może podobnie, jak w zabawach bożonarodzeniowych u innych dziewczyn, zabawa w jakiś motyw, kolor, mapkę?

Czekam niecierpliwie na Wasz odzew, choć zdaję sobie sprawę, że na blogach mnóstwo zabaw, a czas nie jest z gumy :) Niemniej jednak liczę, że ktoś się zgłosi.

Buziaki! :)

22 komentarze:

  1. Madziu, wstępnie byłabym zainteresowana taką zabawą. Sama się nawet zastanawiałam czy takiej u siebie nie zorganizować :) Osobiście podobałoby mi się podanie motywu na każdy miesiąc, np. kurczak, koszyczek, baranek itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł... faktycznie Wielkanoc traktujemy po macoszemu a przecież z perspektywy wiary te święta są ważniejsze od Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, ja chętnie, ale wtedy musiałabym zrezygnować z waszej wspólnej zabawy w kartkowanie (przyznam, że kartki wielkanocne bardziej mi pasują, rzeczywiście, są niezwykle potrzebne). Czekam na decyzję. Popieram Ewę w kwestii motywu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Nie widzę żadnego problemu, udział jest dobrowolny ;)
      Dziękuję za opinię :)

      Usuń
    2. To zobaczymy, czy uda ci się uruchomić zabawę. W marcu się zdeklaruję.:)

      Usuń
  4. Madziu kartki wielkanocne robią dziewczyny u mnie w całorocznej zabawie kartkowej już trzeci rok. Ja dodatkowej kartki już chyba nigdzie nie wcisnę, ale jak coś z mojej zabawy będzie pasowało to oczywiście podlinkuje u Ciebie.
    A wytyczne do kartki fajnie jak są.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie gdzieś mi się obiło o oczy, że jest w wytycznych kartka wielkanocna :) W takim razie może i u mnie zechcą się pobawić :)

      Usuń
  5. Ja nie dam rady :( Za dużo zabaw, za mało czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością będę podziwiać Wasze piękne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie nadążam z tym co mam, więc muszę się niestety wstrzymać, choć tak by się wszędzie chciało wziąc udział... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł :) Jednak ja bym odpuściła. I tak ledwo dyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł ciekawy, muszę się zastanowić

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam tez sie zastanawiam nad twoja zabawa. Wstepnie jest na tak. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł,mnie zawsze brakuje kartek wielkanocnych,może też dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu no mi pasuje bo karteczek Wielkanocnych mam deficyt straszny tylko że marzec/ kwiecień bd miała taki zajob że nie wiem czy uda mi się ogranąć te zabawy w których jestem a co dop kolejna. Później oczywiście chętnie się przyłącze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)