Follow Us @pasje.magos

środa, 14 lutego 2018

Haftowane imię

Witajcie :)
Dziś chcę zaprezentować moją ostatnią pracę, nad którą spędziłam 2 wieczory.
Powstała na zamówienie mojej Mamy. To prezent urodzinowy dla jej szefa.
Zapraszam na zdjęcia :)






Dane techniczne:
Opalizująca kanwa Aida 18ct
Mulina Ariadna w 3 odcieniach fioletu
Ramka z Ikei

Pracę zgłaszam na wyzwanie Moniki :)



Przypominam, że jeszcze dziś i jutro można zapisać się do mojej kolorowej wymianki :)


A może ktoś miałby ochotę na całoroczne wielkanocne kartkowanie? Po szczegóły zapraszam tutaj :)

Pozdrawiam walentynkowo :)

P.S. Zwyciężczyni najładniejszej zakładki styczniowej proszona o kontakt mailowy :) Na adres czekam 3 dni, pózniej nagroda powędruje do kolejnej osoby z listy.

31 komentarzy:

  1. Cudnie prezentują się te literki na tle błyszczącej kanwy,
    piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca :) Pięknie się prezentuje w tej ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyhaftowane, super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca!
    Świetny wzór literek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknej czcionki użyłaś do wyhaftowania tego prezentu. Myślę,że obdarowany mile zaskoczony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny haft fajny prezent

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie skombinowałaś:)ładna oprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, bardzo delikatny i gustowny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na prezent :) Ślicznie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny jest ten obrazek , zauroczyła mnie ta duża literka. Bardzo lubię wyszywać monogramy i spersonalizowane prace. Myślę że to był super pomysł na prezent a wykonanie perfekcyjne !!
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten hafcik,będzie piękną pamiątką 😃
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękniy hafcik , bardzo mi się podobaja kolory :)
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft :) Pokazałaś, że i dla mężczyzny można dać co haftowanego i będzie eleganckie i męskie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)