Follow Us @pasje.magos

piątek, 2 lutego 2018

Zakładkowy Zawrót Głowy - podsumowanie stycznia

Czas na podsumowanie styczniowego zakładkowania :)
Liczba uczestniczek przeszła moje najśmielsze oczekiwania, było Was aż 15!
Bardzo dziękuję wszystkim za udział, mam nadzieję, że będzie Was jeszcze więcej :)
Cieszy mnie taka różnorodność technik w zakładkach, jestem zachwycona!
Pora na prezentację styczniowych prac, których tematem były kolory:




A to prace uczestniczek:



























Tak, jak do tej pory bywało, oddajecie głosy na zakładkę, która Wam się najbardziej spodobała. Na pasku bocznym bloga znajdziecie ankietę, w której możecie oddać swój głos. Będzie aktywna do 10.02 do 23:59
Osoba, której praca zwycięży, otrzyma ode mnie mały upominek :)
Zapraszam do głosowania :)

P.S. Dziś pojawią się wytyczne lutowe do zakładek i do cyklicznego kartkowania :) Na dniach pojawi się także kolejny post z SALu z dziewczynkami

8 komentarzy:

  1. Super zakładki powstały , aż trudno wybrać ta najładniejszą.
    Dziękuję za zorganizowanie zabawy i z niecierpliwością czekam na lutowe wytyczne.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zakładki powstały:) czas pomyśleć nad kolejną:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle ślicznych zakładek - a każda inna ;) Trudno się zdecydować na kogo oddać głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolorowo- zakładkowy post rozjaśnił mi ostatnio bure dni. Dziewczyny się postarały, zakładki różnorodne. Ja wybrałam te bardzo energetyczne i głos już oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za różnorodność. Śliczne zakładki. Głos oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No strasznie szkoda, ze nie można wybrać co najmniej trzech :D
    Ale zagłosowane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)