Follow Us @pasje.magos

poniedziałek, 1 stycznia 2018

Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos - wytyczne na styczeń

Witajcie w Nowym Roku!
Dziś pierwszy dzień naszej całorocznej zabawy Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos





Do tej pory zapisało się 16 osób, co nas bardzo cieszy. Zapisywać można się w każdym momencie.


Dziś wytyczne na styczeń!


Wykonujemy kartki, według następujących wytycznych:

kartka nr 1 - kolory: czerwony + złoty - mogą być jakieś dodatki w tych kolorach lub tylko te 2 kolory 
kartka nr 2 - kartka z ruchomym elementem (np. shakerbox)


Pamiętajcie o zachowaniu kolejności w wykonywaniu kartek ;) Wytyczna nr 1 odnosi się do okazji nr 1, a wytyczna nr 2 do kartki nr 2.

Po wytyczne dotyczące okazji, na które wykonacie kartki zapraszam na bloga Asi.

Zgodnie z zasadami, kartki mogą być urodzinowe, imieninowe lub na jakąkolwiek inną okazję, ale muszą być zainspirowane powyższymi okazjami.

Możecie wykonać tylko jedną kartkę lub obie. Pozostałe zasady zabawy można podejrzeć tutaj.

Żabka do podpinania prac już aktywna :)

A teraz najprzyjemniejsza rzecz - nagrody :)

W każdym miesiącu nagrodzimy wraz z Asią jedną z Was, która w comiesięcznym głosowaniu otrzyma najwięcej głosów na swoją kartkę.

W styczniu sponsorem nagrody jest sklep Hobberia, który przygotował zestaw do haftu z kanwą i muliną. Ponadto do wygrania będzie zestaw papierów i blister półperełek samoprzylepnych. Dołożymy jeszcze inne drobiazgi :)


Życzymy udanego kartkowania :)

Na blogu Asi możecie znaleźć jej kartki wykonane na zadane tematy, ja swoje pokażę w dniu podsumowania :)

Ściskam Was mocno :)

13 komentarzy:

  1. Super, juz się cieszę na wspólne kartkowanie z Wami. Teraz tylko wymyślić jak mają wyglądać karteczki i do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli uda mi się postaram się dołaczyć do zabawy-skoro można w każdym momencie. Wytyczne dość łatwe więc może nie będzie trudności.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to trzeba pomyśleć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zabawa :)Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mam koncepcję!;)Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe tematy, i ich połączenie. Trzeba brać się do roboty 😀
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Super już kielkuja pomysły 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusicie obie z Asia i swietne tematy...moze i ja dołącze?!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy Agatko :)

      Usuń
    2. Zatem karteczki tu:


      http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2018/01/kartkowanie-z-jasiowa-mama-i-magos.html?m=1

      Usuń
  9. Jak już pisałam u Asi złamałyście mnie Kubusiem :) nie wiem ile wytrwam u Was w zabawie ale mam nadzieję, że na styczniu się nie skończy.

    OdpowiedzUsuń
  10. super ja też spróbuję się z wami pobawić karteczkami

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem, zrobiłam, podlinkowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)