Follow Us @pasje.magos

niedziela, 14 stycznia 2018

Kartka z monogramem

Witajcie :)
Dziś chciałam zaprezentować kartkę z monogramem, którą ostatnio zrobiłam. Założyłam sobie, że cała będzie w tonacji niebieskiej :)
Sam hafcik wyszywało się szybko i przyjemnie :)

Zapraszam na zdjęcia :)











Dane techniczne:

Kanwa 14ct w kolorze błękitnym
Mulina Ariadna w 3 kolorach, które sama dobrałam
Haftowane 3 pasemkami muliny

Pracę zgłaszam na wyzwanie Wymiatamy resztki u Moniki Igiełki




W ostatnim czasie przybyło mi spore grono Obserwatorek :)
bożena, Robótki Szydełkowe Doni, Babcia Tereska, Irena W, Ewita Jot, Mafalda & Mouse, Anna Iwańska, Barbara Pawlak, mirosek
Witam w moich skromnych progach, rozgośćcie się :)

30 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, cudowny monogram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka! Śliczny monogram wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzorek wybrałaś i wspaniale go oprawiłaś!
    Karteczka zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kartki ale te z hafcikami ,kocham najbardziej :)
    Piękna, subtelna karteczka...zachwycam się :)
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna literka i do tego pięknie oprawiona w koronki.
    Miłej niedzieli☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka i pięknie oprawiony hafcik.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sama literka jest bardzo ładna, a do tego super oprawiona i te niebieskości... ślicznie Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te literkowe wasze kartki mi wciąż do nich nie po drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka,aż chce się chwycić za igiełke i powyszywać 😃
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu uwielbiam wyszywać monogramy zwłaszcza w monochromatyczne więc jak dla mnie zarówno haft jak i kartka są piękne.
    Pozdrawiam i życzę aby nadal przybywało obserwatorów . mnie się u Ciebie bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! Uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory najpiękniejsze z możliwych :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna karteczka! Pasuje mi do jednej osoby.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna karteczka i w dodatku niebieska:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza karteczka :) Pięknie oprawiona literka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa i urocza karteczka. Mój dodatkowy plus bo niebieski kolorek - a ten moim ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna litera i jak świetnie oprawiona!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna karteczka!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo gustowna i elegancka praca :-))

    OdpowiedzUsuń
  22. pieknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)