Follow Us @pasje.magos

czwartek, 4 stycznia 2018

Wymianka "Gra w kolory"


Zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w wymiance noszącej nazwę Gra w kolory :)





Głównym zamysłem wymianki są wspomniane w tytule kolory. 
O co chodzi? Każda z osób, która wyrazi chęć udziału w wymiance musi określić, w jakim kolorze chciałaby otrzymać podarki, które zawierać się będą w paczce. Wszelkie podarunki muszą być skompletowane w kolorze zgodnym z życzeniem osoby obdarowywanej :) dopuszczam oczywiście różne odcienie danego koloru, chodzi o zachowanie koloru głównego. A więc – jeśli osoba zażyczy sobie paczkę w kolorze zielonym, to wkładamy do niej wszystko, w tym kolorze, np. zieloną mulinę, zieloną kanwę, zielone papiery, zielone tasiemki, itp.

1. Zapisy do wymianki przyjmuję poniżej tego posta od dziś do 15 lutego włącznie. Osoba chętna do zabawy zostawia komentarz z chęcią udziału w wymiance.

2. W następnym kroku osoba wysyła do mnie maila -> hafty.magos@gmail.com; mail powinien zawierać:
  • Adres;
  • Kolor, w którym chcesz otrzymać podarunki;
  • Informację o tym, czy wysyłasz tylko na terenie Polski, czy również za granicę;
  • Informację, jakie przydasie chciałabyś znaleźć w paczce od swojej pary (max 3);
  • Adres swojego bloga.
3. 17 lutego podam każdej osobie namiary na parę, dla której przygotuje upominek

4. Paczuchy wysyłamy maksymalnie do 15 marca – miesiąc czasu wydaje mi się wystarczającym terminem na przygotowanie paczki.

5. Paczkami, które otrzymałyśmy chwalimy się na blogach pomiędzy 17 a 21 marca.

6. Zdjęcie paczki oraz numer nadania wysyłacie mi na maila, abym mogła na bieżąco śledzić postępy.

7. Osoby, które otrzymają swój prezent proszę o informację.

8. W paczce powinny się znaleźć (oczywiście zgodnie z kolorem przewodnim):
  • Własnoręcznie zrobiona kartka;
  • Własnoręcznie przygotowany, dowolny upominek, wykonany dowolną techniką;
  • Przydasie z listy życzeń – musi być przynajmniej jeden, ale mogą być wszystkie;
  • Słodkości.
Zastrzegam sobie prawo do odmówienia udziału osobie, która nie prowadzi bloga, jej blog jest nieaktualny lub pusty, bądź takiej, która nie wywiązuje się z wymianek i zabaw.

Wymiana odbędzie się, jeśli weźmie w niej udział przynajmniej 10 osób.

To co? Znajdą się chętne osoby? :)


  1. Magos
  2. Katarzyna G
  3. Lawendowa Kraina Robótek
  4. Magdus208
  5. Jasiowa Mama
  6. Mafalda&Mouse
  7. Kgosia
  8. Bożena G
  9. Zaklęta Igiełka
  10. Szczęśliwy Zakątek
  11. Agata Baran

41 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wymiankę :) Muszę się jeszcze zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja kreatywność mnie powala:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby dopełnić wypowiedź ;) Jestem pod wrażeniem jak najbardziej pozytywnym !:) Niesamowita jesteś, że ogarniasz tyle zabaw i do tego jesteś mamą :) Ja po prostu się gubię w rzeczywistości dnia codziennego ;) Jedynie na co mam czas to czasami wieczorem godzinka lub dwie na haft :)

      Usuń
    2. Ogarniam to może za duże słowo, ale lubię jak coś się dzieje, a dzieci mam spokojne, więc mogę coś tam podziubać. Zeszły rok zawaliłam, że tak powiem, pod względem zabaw, więc w tym nadrabiam ;)

      Usuń
  3. Nie no, nie wierzę... Ty też Madziu nie uwierzysz, jak Ci napiszę że wczoraj przygotowałam sobie post wymiankowy, który miał się pokazać za kilka dni. A wymianka miała być właśnie kolorystyczna! Co prawda cykliczna na ciut innych zasadach, ale ogólny zamysł ten sam. Po prostu nie wierzę! No nic, nie będę więc tego posta wstawiać, bo bez sensu powielać. Najwyżej kiedy indziej do niej wrócę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, czasami tak bywa :) Twoja wymianka też dojdzie do skutku :)

      Usuń
  4. Ja bardzo chętnie :)
    Mam nadzieję tym razem nie pomylić nadawcy z odbiorcą jak w wymiance kawowe i zapamiętać wszystkie zasady :) Obiecuję. Super też zacząć przygotowania w swoje urodziny :):) Już się nie mogę doczekać. Zaraz będzie u mnie post i wysyłam maila do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja się zapisuję :) Będzie mi miło bawić się z Wami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysl, uwielbiam kolorowe zabawy... :) Chetnie bym dolaczyla, ale niestety nie naleze do osob kartkowych - jestem w tym beznadziejna :D milej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie brałam udziału w tego typu zabawie, więc chętnie spróbuję. Maila wyślę jutro wieczorem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No przecież nie może mnie zabraknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem chętna do udziału w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaki fajny pomysł - oczywiście się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na wymiankę:)Chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusisz, kusisz! Ale muszę się jeszcze zastanowić czy dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugi raz tu trafiam i chyba sie skuszę;) zaraz napisze e-mail:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. witam, chciałam się przyłączyć do wymianki, jeśli można!? Mail wysłany pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł :o) Z chęcią się zapiszę :o)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką chęcią również wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytam, czytam i po dłuższym zastanowieniu nie brałam dawno udziału w żadnej wymianie, więc zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ta wymianka, całkiem inna i ciekawa, więc chyba się złamie i dołączę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Skuszę się i ja na kolorową wymiankę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie i ja wezmę udział w wymiance :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)