Follow Us @pasje.magos

poniedziałek, 1 stycznia 2018

Zakładkowy Zawrót Głowy - wytyczne na styczeń

Witam wszystkich w Nowym, 2018 Roku :) niech będzie dla Was szczęśliwy i pełen dorobku rękodzielniczego :)
Tak, jak obiecałam kiedyś w którymś ze swoich wpisów, postanowiłam reaktywować zabawę zakładkową. Moje najmniejsze Szczęście skończyło pół roczku, ogarnęłam się już z wyzwaniem bycia Mamą dwójki Maluchów, mam więcej czasu, to mogę stawić czoła wyzwaniom he he ;)



Zasady zabawy, ku przypomnieniu, znajdziecie w tym wpisie: Zakładkowy Zawrót Głowy
Zapisy są nieustannie otwarte, jak ktoś ma ochotę się pobawić, to zapraszam :)
Przypominam, że każdego miesiąca wyłaniamy jedną zwycięską zakładkę, którą nagrodzę skromnym upominkiem.

Nie przedłużając, wytyczna na styczeń, to:


Czekam na Wasze prace :)
Poniżej żaba z linkowaniem styczniowym.




32 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:) A ja dziś się spodziewałam wytycznych do kartek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już w tylu zabawach biorę udział, że nie wiem czy i tu dam radę, ale nie mówię nie, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie juz myslalam ze sie nie doczekam:-) wszystkiego dobrego w Nowym Roku Madziu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mogę to zapisuje się do zakładkowej zabawy. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Widzę, że wraca zabawa. Postaram się brać udział o ile mi obowiązki pozwolą

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, świetnie! :D Mam nadzieję, że dam radę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chetnie tez sprobuje, jesli mozna. Jeszcze w takiej zabawie nie bralam udzialu. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli można to również się przyłączę...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli się wyrobię, to z chęcią wezmę udział 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie dołączam do kontynuacji zabawy :)
    Dobrze widzę, że do 15 dnia miesiąca można linkować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo żabka działa na trialu.
      Po 15 dodam kolejną czynną do końca m-ca

      Usuń
    2. Aha, czy czas linkowania i tak do końca każdego miesiąca :) Buziole.

      Usuń
  13. Bardzo lubię zakładki, więc spróbuję, chociaż niedoczas mi trochę doskwiera.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nareszcie :)
    Już mam pomysł na zakładke :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakładek nigdy dość , a ja bardzo lubię wyszywać zakładki, więc jak pozwolisz to dopisuję się so zabawy. Zostaję u Ciebie na dłużej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja dołączam do zakładkowej zabawy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham, uwielbiam zakładki :) dlatego z przyjemnością dołączyłam do zabawy, banerek jest w poście i w pasku bocznym bloga, a link tutaj w żabce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydawało mi się, że już się zapisywałam ale jeden komentarz usunęłam bo nie tam gdzie trzeba go dałam a drugiego znaleźć nie mogę.
    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ja też jeszcze mogę? Zakładkę już mam.Jutro notatkę z banerkiem wstawię i fotkę zakładki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)