Follow Us @pasje.magos

wtorek, 2 stycznia 2018

SAL z dziewczynkami SODA - styczeń

Witajcie :)

Dziś pora na kolejną odsłonę SALu z dziewczynkami SODA.
Zapraszam do linkowania swoich prac pod żabką :)

A to moja panienka:










Kolory dobierałam sama wg własnego uznania.
Pozbywam się zalegającej muliny Ariadna, więc zgłaszam dziewuszkę na zabawę Wymiatamy Resztki u Moniki Igiełki


Kolejna panienka już powstaje, mam na nie już pomysł, ale o tym w kolejnych postach SALowych :)

Ściskam Was mocno :)

21 komentarzy:

  1. Przepiękna! A kolory są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna baletniczka. Fajne kolorki, bardzo intensywne :)Też do małych projektów lubię wykorzystywać mulinki bez numeracji np. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna panienka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest! Ja już drugą baletnicę mam gotową, tylko muszę napisać posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności!!!
    O rany, a ja nie wyszywam , bo czekam na zasilenie konta, by kupić mulinę DMC, chyba też zacznę sama dobierać muliny. Muszę nadrobić stracony czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna! Piękny i wdzięczny hafcik! Bardzoi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyszła, pozdrawiam ciepło i dołączam swoją
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna baletnica Ci wyszla

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i uroczo zaprezentowana🤗🌺

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna baletnica, moja jeszcze w toku 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocza panienka :)
    Dziękuje za udział w zabwie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna tancereczka :)
    Wspaniałości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznej urody dziewczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna! Bardzo mi sie te panie mi podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne dziewczę ;) i te makowe kolory - super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)