Follow Us @pasje.magos

niedziela, 13 maja 2018

Książkowa wymianka

Witajcie :)
Mam kilka książek, które chętnie komuś przekażę w zamian za ofiarowanie mi przydasi hafciarskich lub do robienia kartek :)
Znajdą się chętne na taką wymiankę?





Poniżej zamieszczam zdjęcia książek, które mam do zaproponowania. Są w stanie idealnym lub bardzo dobrym, część z nich posiada na pierwszej stronie dedykację, ponieważ otrzymaliśmy je wraz z Mężem w dniu ślubu. Jeśli komuś to nie przeszkadza, to zapraszam :) Zgłoszenia w komentarzu :)





























To jest album pamiątkowy dla dziecka, w środku ma strony do wypełnienia, wklejenia zdjęć




2 komentarze:

  1. Bardzo fajna inicjatywa. Mi już książki nie mieszczą się na pólkach więc też powinnam pomyśleć o takiej wymiance ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł,większość z tych pozycji już mam więc nie skorzystam tym razem-widocznie pozycje ślubne lubią się powtarzać-bo większość też dostaliśmy z mężem w dniu ślubu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)